• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • anja1661

jag kommer beställa från millybridal.com. många väldigt nöjda här på bt. plus att det var där jag fann min drömklänning! (eller två)

• Ankan80

Gud vilken sötisvalp! Så go

anja1661 skrev 2008-08-20 09:15:20 följande:
    jag kommer beställa från millybridal.com. många väldigt nöjda här på bt. plus att det var där jag fann min drömklänning! (eller två)
  • Dsy04

här finns det en nöjd kund från shehopping.com

tesshjärta...

det är olika du kolar på de olika sidor priserna ligger ca 2000 min klänning gick på 1300 med nån sort cape med ink frakt

men det finns massa sidor om du bläddar lite i trådet.

man kan beställa nån av de klänning som de visar på sina sidor eller man kan beställa nåt som du har skapat o sen komma överens etc

tycker att du ska läsa lite i sidor för du får massa råd inte bara o välja vardu ska beställa, utan va är säkrast att välja utan att det blir att du måste göra ändring etc..t ex att när du tar mått är det bra att du tar mått med den bådy du ska ha under m.m

sorry för stavfel

• anja1661

a just det! smart! jag hade inte tänkt på att ha samma underkläder på mig när jag mäter mig som jag sak ha på bröllopet! hmm...shit, då måste man ju veta vad man ska ha på sig under INNAN man får hem klänningen!hmm...

• Kay2009

TesshjärtaFred:

Jag har beställt min klänning från Milly Bridal och är SUPERNÖJD.

Varför?
    1)De har haft jättebra kundservice (aldrig dröjt mer än en dag med svar)
    2)Jag valde att designa klänningen själv och de har tolkat mina amatörskisser på pricken rätt.
    3)Tyget har högre kvalitet än jag väntat mig!

Jag kan varmt rekommendera dem!

Lycka till, hoppas att du också blir nöjd med ditt val.

• xxs

Fick brev från TNT idag om hur jag skulle göra. Milly's hade skrivit att värdet var $50, men det var $315. De försökte iaf :)

• Zsarah
    xxs skrev 2008-08-20 12:31:19 följande:
    Fick brev från TNT idag om hur jag skulle göra. Milly's hade skrivit att värdet var $50, men det var $315. De försökte iaf :)
    hur mycket måste du betala i tull?
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!