• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Frukenob

Vem är är lillsessan och hur får man kontakt med henne?

• Vendel och Angelica

hej hej

har fått mail fr lillsessan och hon har min klännings skiss *glader*
    Lisessan ska nu börja att få sina klänningar uppsydda i mellanöstern! Spännande är ju 12 månader kvar för mig men jag antar att det inte är fel att vara tidigt ute

bild på skiss finns i galleriet

• Zsarah

Vendel och Angelica skrev 2008-08-23 11:24:59 följande:

hej hejhar fått mail fr lillsessan och hon har min klännings skiss *glader* Lisessan ska nu börja att få sina klänningar uppsydda i mellanöstern! Spännande är ju 12 månader kvar för mig men jag antar att det inte är fel att vara tidigt ute bild på skiss finns i galleriet
    Aha, var i mellanöstern? ska ta och kolla galleriet:)
  • Zsarah

hej hejhar fått mail fr lillsessan och hon har min klännings skiss *glader* Lisessan ska nu börja att få sina klänningar uppsydda i mellanöstern! Spännande är ju 12 månader kvar för mig men jag antar att det inte är fel att vara tidigt ute bild på skiss finns i galleriet
    Ja du har nog dyr smak:) Den ser super läcker ut, tror nog den kommer bli fin:) Vilka klänningar är det som du har fått ideer från?
  • Mixit

Jättefin klännig blir det nog! Usch jag måste verkligen ta tag i mina mått idag... Undrar om jag har någon granne som är duktig på sånt...
  • Vendel och Angelica

Zsarah vet inte var i mellan östern, tänkte att jag skulle kolla med henne
    Tack, jag tycker mkt om den gillar hur de har fått till det! Det är väl en blandning av de andra bilderna jag har i mitt galleri, livet är väl det som mer el mindre är direkt taget.

Tack Mixit "simma" lungt

• Alla goda ting är tre

Åh... hur ska man lyckas välja mellan alla klänningar?? Känner att jag måste göra en beställning snart!

• 3Jane

Nu har jag beställt slöjor och hanskar från kanacca, hoppas nån av dem blir bra. Är ju billigt iaf.

• Vendel och Angelica

Kombinera det du tycker bäst om från olika klänningar

Alla goda ting är tre skrev 2008-08-23 16:48:42 följande:

Åh... hur ska man lyckas välja mellan alla klänningar?? Känner att jag måste göra en beställning snart!
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!