Glittertråden! (Nr 10!)
Hej tjejer! (Yllo, Ammo, Victory och Iza)
Jag hitttar verkligen ingen ny tråd så nu startar JAG en ny!!
=)
Hej tjejer! (Yllo, Ammo, Victory och Iza)
Jag hitttar verkligen ingen ny tråd så nu startar JAG en ny!!
=)
Ja jäkla skitmatch!!! Jag hade ju ett och annat att säga under matchens gång. Tur att jag inte är tränare.. eller kanske borde vara! Lars borde få sparken direkt efter matchen igår!!
Vad synd att du mår så illa Jess. Själv mår jag bra. Magen är nästan alltid i topptrim Igår hade jag dock fruktansvärda smärtor neråt. Trodde ett tag där att vi skulle till sjukhuset. Men vattnet har ju inte gått så det är bara att vänta mer. Huvudet är i alf fixerat långt ned.
Midsommar ska vi fira med några vänner som bor precis vid oss. Skönt att vara nära hemma!
Glad midsommar!!
Tack Victoria!
Jag gissar att det du känner är gallan. Det är supervanligt på slutet att gallan blir klämd och ansträngd och då känns det så där. Sätt dig mer rakt upp och undvik fet mat som gör det mkt värre.
Oj, måste med flyget!
På måndag kommer firman och lägger mattan! Skönt att det gick så fort. Men nu börjar jag ångra mig att jag inte valde den ljusa/vita väggmatten istället för den grå som D ville ha. Nåja, det blir nog bra ändå. Jag lovar att lägga in bilder när det är klart! Vi ska behålla porslinet för det är inte så gammalt. Helst skulle jag vilja byta skåp och handfat men vi kanske behåller det vi har några år till och satsar pengarna på att renovera duschrummet i källaren istället.
Jag ser med spänning fram emot att höra hur det går för dig, Iza! Det låter ju onekligen som att det är nära nu. Lycka till!
Vi ska fira midsommar med min familj hos min syster. Jag ska göra sallad och efterrätt så nu måste jag googla fram något smarrigt recept!
TREVLIG MIDSOMMAR mina vänner!!!
Hej!
Glad midsommar, hoppas er dag varit fin!
Jag mår bra nu men Lucas är fortfarande sjuk. Febern har börjat gå ner så jag håller tummarna för att den kanske kan vara borta i morgon. Men hostan sitter i ordentligt och nu har det satt sig i bröstet och stämbanden så han är tokhes stackarn.
Får avvakta helgen annans får någon läkare kika i halsen på måndag.
Vi blev hemma i dag, var och kolla in midsommatfirandet vid stängen och på kvällen tog vi en promenad till syrran mfl som var hos hennes svärfar. så det blev väldigt lugnt.
Iza, det är nog dags snart tror jag. Tänk på att vattnet behöver inte gå direkt, vissa får ju ta hål på det, värkarna kan ju komma ändå.
Iza, försöker få tag på mina kompisar i Malmö för att stämma av med dem när vi kan komma. Men vår tanke är att åka nästa vecka (inte den som kommer nu utan den första v i juli). Får se om bebben hunnit komma då, hoppas!Det var väl till den 2:a den var planerad?
Ja den hinner säkert komma! BF är den 30 juni.
9 DAGAR!...Tick tack tick tack
Har du haft något mer ont Iza??
Det du kände kanske var när bebben fixerade sig??
Vi kommer ner den 28/7- 6/8 och vill ju självklart också hälsa på den nya familjen! =)
Trist att ni är dåliga igen jess. Vi kanske skulle ta en prommis någon dag, det var ju 100 år sedan?
Hejsan!
Nu har jag kommit hem från Åland igen. Har haft en riktigt skön midsommar med god mat och lugn och ro. Tyvärr var vi aldrig till stången i år... fast pappa och jag kom hem sent ändå.. tror inte vi var hemma förrän kl 1:30 Träffade även min bror, svägerska och mina borsbarn i helgen. Vi hade det superkul och min bror var ovanligt verbal den här gången
B har också haft det skönt, MEN han har inte fixat något i källaren som han lovade göra
Har också tränat en del med min "vita pinne". Det är inte så lätt som jag trodde. Att gå uppför trappor är faktiskt lättare än jag trodde, men nerför!! Det var inte så lätt *suck* Nåja, jag kommer väl att lära mig... Den 15/7 ska jag få min andra "vita pinne" och även gå kurs i hur man använder sig av den och till hösten är det dags för kurs i punktskrift
Hej!
Idag verkar det som det börjat vända på Lucas, feberfri och mycket piggare, så skönt
Träffar dig gärna Karin, vet inte hur tiden ska räcka bara. Det är sjukt, har hela sommaren på oss och vi som inte hade något planerat, nu vet vi inte hur vi ska hinna allt.
Måste göra klart altanen och allt runt omkring, bör egentligen sätta in ventelation i alla rum pga radonet. Åka bort bort en vecka. Vara på landet. Skulle vilja åka till dalarna och hälsa på syrran.
Skulle behöva fixa massor med små detaljer hemma som tex putsa fönster, göra om rabatterna, fixa golvlister, trösklar osv.
Och så vill man ju träffa alla sina vänner nu, umgås, grilla mm men just nu hinner vi inte, suck.
Åh Ylva, känns kostigt att höra hur du övar med din käpp, måste kännas jobbigt?
Kan man inte operera ögonen på något sätt?
Iza, jag börjar snart bli orolig över mina kompisar i Malmö. Har ringt 3 ggr hem och på mobilen vid olika tidpunker utan svar eller att hon hör av sig tillbaka, inte likt dem. De fick ju barn i maj så jag håller verkligen tummarna att inget har hänt.