• Blue Topaz

Glittertråden! (Nr 10!)

Hej tjejer! (Yllo, Ammo, Victory och Iza)

Jag hitttar verkligen ingen ny tråd så nu startar JAG en ny!!

=)

• Svar på tråden Glittertråden! (Nr 10!)
  • Blue Topaz

Aaah, coolt!! =)
    Då kan du få ryggbedövningen när du vill också (de räknar att förlossningen kommit igång när man är öppen 3-4cm. Men jag gissar att du kanske är på BB nu??
    Vi håller alla tummar och tår!!

Izunia skrev 2008-07-04 18:37:08 följande:
    Karin vad roligt att se första hjärtslagen! Det gjorde jag också i v.7!Ät gärna ingefära och gröna äpplen!Var på sjukhuset igår och var öppen 4 cm. Slemproppen har också gått och dr sa att den borde vara ute inom 2 dagar.. nu hard et ju gått 1 dag så vi får se vad som händer.
  • Ammo

Iza har fått en dotter!!!!!!!!!
    Hon föddes i natt kl 03.27, vägde 3928 g och var 52 lång.

Sorry Iza om jag berättar nu men jag antar att alla är så nyfikna!
    Hon ska heta Jacqueline
    och är supersöt, fick mms av Iza i morse.

Vi är nu i Göteborg, har haft en supermysig vecka, strålande sol och go mat. Åker ev hem i morgon nu när regnet hittat hit.

Skriver mer sen.

Ha det gott!

• Yllo

Åhhhhh!! GRATTIS IZA OCH ANDY!!

Längtar efter att få se en bild på lilla Jacqueline

• Ammo

Hej!
    Nu är vi hemma igen. Har haft det så skönt. Vädret har varit toppen och det var så kul att träffa mina vänner i Malmö som fick en son i maj och Iza och Andi, synd bara att de inte hann få lilltjejen innan, missade henne med ett par dagar.

Ska vara hemma tills på fredag då vi drar ut till landet, hoppas vädret blir bättre.

Karin, när är din BF planerad till? Tråkigt att du mår risigt, hoppas det går över snart.
    Det är sjukt hur vi löser av varann med barn, haha, först du Karin, sen jag, sen Iza oc Vicky, skulle inte förvåna mig om jag blev gravid under nästa år igen haha.

• Blue Topaz

Grattis Iza och Andi!!!! =)
    Hoppas ni mår bra och att allt går bra!!

Jag har BF den 19/2, så det är låååångt kvar.
    Illamående har dock nästan helt lagt sig, men trött som bara den är jag och har svårt att att äta några större mängder. Får äta med ca 2h mellanrum och lite.

Jag är så löjligt svullen så jag ser ut att vara i v.13 på morgonen och 17/18 på kvällen.. det är verkligen ett helsike att dölja och kan inte knäppa brallorna. Men, det är iaf bara 4 dagar kvar till semestern och sedan när jag kommer tillbaka är jag i v.13 och behöver inte dölja det längre. Inte kul att vara lönnfet under sommaren med alla tunna sommarkläder dock.

• Victory

Hurra för Iza, Andi och den lilla dottern!!! Skönt att allt gick bra, längtar att få höra berättelsen (eller vill jag det med bara drygt 3 veckor kvar till min egen förlossning... ) I alla fall: ett stort grattis till hela familjen Joseph!

Vad kul att graviditeten fortskrider, Karin! Ja, vi är verkligen ett barnalstrande gäng just nu. Du är ju i den värsta perioden nu (tyckte jag i alla fall att första tiden var) men det går ju över och sen får du njuta av din växande mage!

Badrummet är klart nu! Jag ska lägga ut en bild i mitt galleri.

Sen har jag gått på semester så nu ska jag vara ledig i sisådär ett år... Känns helkonstigt! Men jag koncentrerar mig mest på semestern nu och att förbereda allt inför barnets ankomst. Bland annat ska jag baka frysen full!

• Izunia

Hej tjejer!!

Tack för gratulationerna! Vi är hemma nu och det är så skönt.
    Det blev som sagt en liten flicka till allas förvåning och vi är jätte glada!!

Lovar att berätta mer när jg har tid.

Kram!!"

• Blue Topaz

Haha, nää, jag var 100% säker på en liten tjej! ;) Men jag gissade iof på Bf+3 också.. ;)

Kram på er!!!

Izunia skrev 2008-07-09 16:12:35 följande:
    Hej tjejer!!Tack för gratulationerna! Vi är hemma nu och det är så skönt.Det blev som sagt en liten flicka till allas förvåning och vi är jätte glada!!Lovar att berätta mer när jg har tid.Kram!!"
  • Blue Topaz

Tackar!!

Hur mår du gumman? Gick allt bra?
    Hur startade det? Hur lång tid tog det?
    =)

Izunia skrev 2008-07-10 17:58:52 följande:
    GRATTIS på födelsedagen Karin!!
Svar på tråden Glittertråden! (Nr 10!)