• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • BrudSommar2006

Jag hittade inte namnet men nu har jag slutat leta.

MSW, många har väl fått lön på fredag, själv får jag på måndag.

Nu har vi tackat nej till dagmamman och ja till dagiset, känns skönt så slipper vi vara nervösa för hur vi ska klara dagmammans öppettider. I övrigt tror jag säkert att Iris haft det jättebra hos henne.

• viktualia

tjohoo!!

jag bor i villa - tjohoooo!!!

(synd att jag inte hinner läsa ikapp allt, men KRAAAAAAAAAAM till alla som behöver en sådan)

• Izzie

Men guud, jag blir tokig! Vad är det för namn??? Min hjärna är som en dumlekola. Jag måste veta! Ledtråd någon? Snälla!

Frejis - vilket skit. Håller tummarna att det räddar upp sig!

Nenne - Nu är testet nära! Alltså kommer både det uteblivna namnet och din blivande testdag gäcka min nattsömn...

kram & gonatt allihop!

• fru AM

Godmorgon alla trådkompisar! Tänk att jag var först inne här - det måste bero på min nya snabba dator som inte hänger sig hela tiden

• fru AM

Grattis Vickan! Med syfning på din bild så kanske du nu bor i Villa Villekulla ... Känns det bra?
    Inflyttningskram!

viktualia skrev 2008-05-21 22:40:11 följande:
    tjohoo!!jag bor i villa - tjohoooo!!!(synd att jag inte hinner läsa ikapp allt, men KRAAAAAAAAAAM till alla som behöver en sådan)
  • Lapinette

Morgon AM!

Frejis - så det blir att fortsätta med nedregleringen. Attans vilken tid IVF'andet tar. Förmodligen och förhoppningsvis går det fort utför när du börjar spruta. När ska du in för nästa koll?

Mrs B - ja vi IVFare behöver ibland få prata av oss. Skönt att ha någon som lyssnar.

I övrigt så gick jag hem och dog igår. Bums i säng och sov i någon timma tills en förvirrad granne ringde på dörren och undrade om brf-mötet. Har nu verkligen dåligt samvete, har hittills missat 2 möten av 2 möjliga. Fy skäms!

• muggles

Var inne och kikade efter Nenne...

• Lapinette

Jag är också nyfiken men hon ville väl vänta med att testa tills maken var hemma (typ idag)?

• start september

Alla är nyfikna! Fast maken kanske kommer först ikväll?

Ja, ja, här är det ingen som har bråtttom ut iallafall . En snäll själ ringde igår och upplyste mig om att bara 7% av bebisar föds på BF-dagen...

Izzie, läs lite gamla inlägg som hittar du serien och kan googla namnet. Jag minns dock inte serien, men namnet var fint A.M!

Svar på tråden Barnkarusellen 2