• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • fru AM

Det där med vaden kan faktiskt funka. Om man är gravid ska man inte låta massera vaderna eftersom det kan leda till sammandragningar i livmodern ... Finns andra punkter också men dem känner jag inte till. När jag hade gått över tiden 8 dagar med min son så var det just en vit häxa som hoppade på mig och masserade mina vader. Plus att det var fullmåne. Och att vi hade sex. Han föddes efter ett dygn.

• fru AM

Alltså det var INTE jag och vita häxa som hade sex!

• sweetstreet

Oj ska man inte amssera vaden?!?!????
    Jag gör det titt som tätt på nätterna när jag vaknar med megakrampen i just vaderna!!!!

Shit!

• sweetstreet

haha AM!
    INTE!!??

kanske nliten 3-kant eller?????

• nennesjuttioåtta

AM AAAAAAAAAHHHH Picture in my head!
    fru AM skrev 2008-05-21 16:43:18 följande:

Alltså det var INTE jag och vita häxa som hade sex!
  • nennesjuttioåtta

sweetie
    det är lugnt, jag inbillar mig ju hela tiden och tror att jag redan vet svaret och varför. Men allt törs jag inte skriva här.

• nennesjuttioåtta

Nej, nu måste jag ksynda mig hem för att städa tlils en kompis kommer på middag!

• nennesjuttioåtta

tack för en rolig dag!

• sweetstreet

Ha det gott Nenne!!!
    Ska själv lägga mig en stund nu.
    Lyx!!!

• Piggelin1

Jösses galningar, vad mkt kul att läsa ikapp!

GISSA om jag googlat & letat efter namnet. Nyfiken i en strut är mitt andranamn nämligen. Fick upp Dallas & MASH när jag sökte på tv-serier. Har fortfarande inte fattat vilken TV-serie det är (hade inte tv3 på den tiden) & ändå är jag så gammal! Gick över till Astrid Lindgren-spåret & nu tror jag att jag vet vilket namn det är, AM Fint!!

Kul med många som gillar namnet Eric - Eric med c var faktist det enda killnamnet som fanns med på min pojklista innan Amanda kom!

Frejis - knas med nedregleringen

Lappis - tji får du, du är ju inte ens NÄST äldst härinne! Jag är 38 år & 4 månader Telis, fyller inte hon feb-mars-april ngnting? I så fall är det ännu fler som är äldre än Du Pilutta dig!!

Junilejon - jösses - stoooor trädgård med 2600 m2!!

Svar på tråden Barnkarusellen 2