• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

var det inte fullmåne i tisdags?

• nennesjuttioåtta

jobbigt om hon måste vänta på nästa, i så fall. *fniss*

• fru AM

En eventuell framtida son skulle ocks kunna få heta Tom eller John (några gamla släktingar inspirerar). Swwet: kort namn på T - Tom kanske kan vara något?

• Lapinette

Fullmåne och vadmassage. Har du några tips på lager hur man blir gravid också?

Och nennelainen, hur känns det i tjejmagen?

• nennesjuttioåtta

det där med vaden låter som ett riktigt häxtrick! Prova, vettja!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    det känns NADA i tjejmagen. Eller kanske liiiiite lite. Om jag inte är kissnödig igen, vill säga. Inte hel omöjligt, för jag har bälgat i mig juice här för vattnet är så äckligt. Smakar lite bajs, faktiskt. Och nej! Det är inte ett symptom.

• sweetstreet

Hm, annars tyckte jag att just bajssmakande vatten kanske kunde vara just ettt symptom??????

• sweetstreet

AM,
    jaja den som lever får se.

Nu känns det mest lustigt att tänka sig hur snopen man skulle bli OM det ändå är en kille som tittar ut!!!!!!
    Tänk om de sett fel på UL?!

haha, tror vi skulle bli mäkta överraskade då!

• nennesjuttioåtta

Fast det har alltid smakat bajs här i stan, faktiskt. Inget är som det fina vatten vi har i Dalarna.

• sweetstreet

ok då. Jag ger mig.

jag ska inte tjata om symptom. Vet själv hur jobbigt det var att höja förväntningarna och förhoppningarna hela tiden.

men jag håller ändå tummarna i smyg....

Svar på tråden Barnkarusellen 2