Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Haha!!! jag tror jag hittat namnet också!!!!
vet inte om det är rätt, men jag har en bra gissning iallafall!!!
Blev ju såååå sjukt nyfiken när jag läste er diskussion Nenne och AM, så jag var tvungen att googla jag med!!!!!
Hur går det för dig Lappis-gumman?? Hittat namnet än??
Eller sitter du fortfarnde fast i spritångorna från gårddagen!!??
haha!
Förresten lät menyn sjukt god!!!
hej sweeetie!
Hoppas allt är bra, jobbigt med sammandragningarna och att du är trött, men passa på att vila upp dig i helgen, ät lite chokladpraliner och prata med oss!
Ang killnamn så gillar jag också Erik väldigt mycket, men det namnet hade gått fetbort om vi fått en son eftersom en av makens barndomsvänner heter just Erik och maken sa att han bara associerar det namnet till honom. Alltså det är ingen dålig association, bara det att maken inte kunde tänka sig att uppkalla en ev som efter någon man känner så väl och umgås med.
Jag hade en hel del namn jag gillade skarpt som:
Tor (vilket skulle passat skitbra med mitt efternamn! ) och som också låter coolt på engelska (fast då kanske man ska stava det Thor??)
Tim (hm, korta namn på T är det min grej eller...???
David
Mark
Haha, jag gillar Preston också, men skulle nog inte valt det för det låter lite väl amerikanskt...
Hm, nu har jag visst glömt vort en massa namn som jag funderade på då.... Jaja några namn var det ju iallfall.
Sweet - det låter ju mindre bra med sammandragningar. Måste kännas skönt med en ledig dag mitt i flytten
Sweet - jag har fuskat!! Nenne inboxade namnet till mig. Vet inte om det är så mycket spritångor kvar men oj, jag blir bara tröttare och tröttare. Ser nog ut som en tilltufsad kanin just nu.
Skönt med en ledig dag! Det borde jag också ha tagit...för så mycket nytta har jag inte gjort.
Jo det känns skönt. Tänkte ta det extremt lugnt idag. Surfa lite och sova lite. Ligga i soffan och slöglo på TV kanske??
Inte göra något fysiskt ansträngande alls!
Chokladpraliner går tyvärr bort Nenne eftersom chokladen i detta land är sååååå äcklig!!!!!!
Men det finns annat godis såklart!
Lappis!!!
VAAAAD!!! Fusk!!!!?????!!!??!!!???!!
jag är djupt chockad....
Sweet - inga ledtrådar i världen skulle kunna få mig att gissa rätt namn idag. Det finns inte en enda levande hjärncell kvar sen igår . Totalt dött i skallen.
Sweet - härligt, ta det lugnt!!! Det är du väl värd som jobbar så mycket.
Start September: fler igångsättningstips (på riktigt ...): Massera vaden - på baksidan precis där vaden blir tjockare finns det en punkt som kan ömma lite. Massera där. Invänta fullmåne - då föds flest barn ...