Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
AM och nenne - så ni menar att JAG kom på serien men var så trött att jag inte fattade det?! Jag har inte sett den serien så därför kom jag inte på namnet.
Frejis - hur länge har du sprayat? Massor med spray samt att du har haft en blödning och ändå är du inte nedreglerad. Kvinna vad är det med dig?
Oj AM, byter hon plats på besticken, det var inte snällt!!
Om det var fyra systrar och namnet börjar på T så har jag löst det, annars får jag nog fundera vidare vid ett senare tillfälle. Fast om det är det namnet så är jag nog mer inne på namnet som börjar på E som jag gillar för ett eventuellt syskon till Iris så där behöver du inte vara orolig AM! Fast vad pratar jag om, jag ska ju ha en kille om det nu blir en eventuellt nästa gång så kanske jag slipper må så förbaskat illa.
Min svärmor frågar mig vad saker och ting ska vara för hon vet att jag blir tokig om det inte ställs på rätt plats. Hon skickade en stor orkidée till mig (till jobbet) på min födelsedag .
AM - din svärmor låter som min mamma min svärmor är snäll men ganska speciell. Maken är rätt bra på att hantera henne och alla kontakter angående saker som ska göras sköts genom honom, han känner sin mor trots allt något längre än vad jag gör.
min svårmor är charmig men en s k feader, det är väl det enda jag stör mig på. Och att hon är å jäkla nyfiken. Hon har stenkoll på ALLA mina kompisar, oavsett om hon träffat dem eller inte. Lite obehagligt, tycker jag, så jag brukar retas i smyg genom att låtsas inte veta vad de jobbar med eller när senaste sonen("- jag tror det var en kille, men det kanske var en tjej också") föddes eller på vilken gata de bor... Jag är ond!
Freijs,
inget kul om de misstänker utomkveds. Det borde visa sig på HcG-prov om det är något där som inte borde vara där. Är HcG noll så kan ni ju utesluta det i alla fall. Lämnade du på något av sjukhusen? Då borde det gå ganska fort att få svar iallafall.
Kram på dig!
Lappis, jag tror att jag sprayat dubbelt så lång tid som du, sammanlagt sex veckor. Måste ju vara värst!
September - är du kvar hemma??!!!
Nu ser jag att du Freijs får svar senare idag.
september! Kläm på!!!!
Men om du ändå är här och mår bra, Hur upptäckte det X hos dig?