Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
AM
radioprataren har ett namn på 3 bokstäver. Slutar på Y som alla andra kriminella.
nenne - vad då 3 bokstäver slutar på Y???!!!
AM - vad då små glin??!! Slår mig i backen på att tant kanin är äldre än dig!!! Så det så!!!
Är så trött så jag ramlar under skrivbordet snart, har både pump + brf årsmöte inbokat ikväll. Funderar på att vara oansvarig och skita i alltihop och gå hem och lägga mig istället.
Lappis
Sounds like a plan!
*viskar* g r y
Hur jäkla korkad får man vara!!!! *sliter i det lilla hår jag har kvar sen klippningen i måndags*. Satt här och tänkte skämta och skriva Adam Alsing...och så var jag t o m i rätt radiokanal. Oooootroligt! Måste nog sluta skriva analyser till kunder (för vad i hela fridens namn kan jag skriva som är vettigt idag?!) och gå hem och lägger mig istället.
Ska försöka hålla ut *PUST*!!
men vad kan det vara för tv-serie?!??!!? *grubblar håret grått*
JAG är äldst och därmed basta! Ni är gulliga fastän ni är lite puckade!
Jag är 38 11/12 år
Gick in på Wikipedia men det enda sökresultat jag fick var Teenage Mutant Ninja Turtles... *ser bekymrad ut*