• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Nattson

Nenne trist om du blir förkylld! Jag som har varit så varm hela tiden o sovit utan täcke har varit riktigt frusen sista veckan. imorse snodde jag tydligen en bit av makens täcke också he he

Lappis: det lät riktigt smarrigt på Lux.

• junilejon

Nenne...du är inte sjuk..du är ju gravid fattar du väl

Lappis..det lät riktigt riktigt gott...jag hade varit bakfull som bara den om jag var du,men sen tål jag ju ingenting....bli ju full bara av att lukta på korken

• Lapinette

Förresten hur har det gått för Frejis och hennes sprayande??!! Någon som vet?

• nennesjuttioåtta

åååh BS, jag vill också ha katt!!!!

övriga
    jaja, jag lovar att ni får veta tids nog.

• Lapinette

Akta dig nenne så jag inte kommer och andas på dig!!!! pppppppppppppppppphhh....

• nennesjuttioåtta

näe, men det är förhoppningsvis en kombination av förkylning och... jag vågar inte ens skriva det själv. Fast det är väl ingen bra kombination?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Lukten är inte så farlig, men det sticker ju i ögonen. *blinkar bort tårarna*

• junilejon

Nenne...vi har 3 katter...eller rättare sagt en katt,men hon har tydligen 2 pojkvänner som inte vill ge sig,dem har bott i vårt stall i ett halv år nu...ska jag skicka upp en???
    Börja bli trött på deras intriger ...

Nej nu måste jag sätta igång och göra lite nytta....tänkte gå ut och ficka lite i trädgården (den är över 2600 kvm stor) så det är lite att göra...suck!!!

• nennesjuttioåtta

Nattson
    hahah ger du dig på makens sida nu också? Vi har lite av det problemet eftersom vi dels delar täcke och dels har en 1,20-säng. Då får man ligga näääääääära.

• nennesjuttioåtta

junilejon
    WOOAAHH! jag vill ha en trädgård OCH en katt (nej, två)
    Jag och maken har redan döp våra framtida katter.

Svar på tråden Barnkarusellen 2