Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Fan nenne, ska vi hoppa på henne!!!!!
Shit, jag trodde jag var äldst med mina 38 år och 1 dag.
Cicci - många styrkekramar till dig. Trist att få så många tråkiga besked, men hoppas att det vänder snart. Livet har tendens att gå i vågor. Och vilken härlig upplevelse med Victor!
Nenne - håller tummarna, torsdagen närmar sig med stormsteg.
Lappis - hoppas att du haft en bra bröllopsdag.
Ska läsa ikapp nu, men tänkte först skriva fortsättningen på min ivf-story. Jahapp östradiolprov på sjukhuset, kontroll hos doktorn idag igen, slemhinnan lika tjock som förut. Läkaren skulle höra av sig på eftermiddagen eftersom han inte visste vad det berodde på (har ju sprayat i nästan sex veckor nu!) och så fick jag snällt gå tillbaka till sjukhus för att ta en HcG prov. Han vill utesluta utomkvedshavandeskap innan man kan gå vidare och det känns ju sådär lagom kul. September var det inte du som fick någonting liknande? Så jag väntar på det här samtalet med spänning
JAg vet inte om det var fyra eller fem sytrar - de var så många att det var svårt att hålla ordningen.
Testade att googla med knapphändig info. Det går om man inte har tummen mitt i hjärnsubstansen
Ninja turtles, vad har de för namn och vad då systrar?
Tinga, skickar massor med kramar till dig och familjen, alltid skoj att läsa om hur det går för Piff och Puff. Skönt att höra att det börjar gå åt rätt håll nu.
Frejis: Mina oseriösa nlägg kom helt fel känner jag! Usch vilka besked eller läskiga halva besked som du får. Attans att det kränglar så här nu! Stor kram!
Lappis: Du är ju värsta lilla lilltjejen ju!
Frejis - shit, ingen förändring menar du?
AM - skit på dig!!!
Lappis: Det kanske är systerserien (haha) till Teenage Ninja Turtles som hon menar?
Känner att min normala toleransnivå och min normala coola attityd bryts ned av sömnbrist och alkohol.
Ikväll kommer svärmor upp från Alingsås och stannar tills på lördag, tjohoo... Maken ska jobba som vanligt förstås så det blir bara hon och jag på dagarna, jaaaaa!!! Om jag överlever får ni veta det på lördag. Då ska vi ju förresten åka och titta på kissen så då kommer jag ju att överleva så klart.