Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Lappis: det är ju bara småtjejer som skiter på sig!
hahahah, det var den enda tv-serie som kom upp när jag sökte. Men det är ju bara killar i den. Men säg nuuuu dååååå. Jag lovar att inte stjäla namnet.
BS: Nej - det kommer vara så här på dagarna: Det är svärmor och Iris som kommer hänga ... Mamma BS har nämligen förlupit hemmet för att shoppa och gå på spa ... Är inte det en möjlig framtidsvision?
Frejis
men vad i hel...a fridens dar! Vad är det för slemhinna som inte vill samarbeta? Hoppas att de snart hittar en förklaring!!!
Jag fick upp Dallas !!! och sen någon serie som faktiskt hette Systrar och gick 1991 men den har jag inget minne utav alls.
jag har tummen mitt i ghjärnsubstansen, AM!
Nenne: Om jag skulle råka få Alzheimers och glömma att det är hemligt så kanske jag inboxar det till dig (och lappis) Puss & Kram
Frejis - tog du även blodprov? Jag menar för att kolla hormonvärdet?
Lappis: det verkar vara så att man är som smartast när man är bakis ... Say no more!
oj, vilka långa namn det var i den serien