Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
haha Lappis, jag är lite långsam, jag vet.
Nenne: ja det är coolt på en tjej som bor där vi bor och som heter det hon skulle heta i efternamn ...
AM, har funderat på om svärmor och Iris skulle kunna hänga! Men jag har kommit fram till att det är tveksamt, svärmor går med krycka och kan nog varken lyfta upp Iris, jaga efter henne när hon kryper mot dåligheter eller sitta på golvet med henne gissar jag. Dessutom hör hon dåligt och ser dåligt. Ja, det är synd om henne för hon vet om att hon är en belastning men det är ändå lite synd om mig också! Fast hon kommer hit för att baka till Iris födelsedag så att vi kan fylla frysen så det är ju tacksamt i alla fall.
Lappis, jag har hjälpt dig på traven. Kolla inboxen (Am har glömt redan)
SHIIIIIITTTT, vad är det för en jäkla serie??!!! Hur i hela fridens namn kom du på det nenne? Vad är det vi har sagt/skrivit som gjorde att du kom på rätt spår?
Fru AM - ingenting är olägligt efter sådana besked, menar jag
På tal om namn så har jag en Ninja (kaninernas kanin) hemma och så hade jag en hund som hette Bobbo för några år sedan. När det gäller barn har jag slutat fundera på det, men om det blir några kommer vi säkert på något töntigt
Lappis, nope, slemhinnan är tjock och livmodern tom på livsdugligt innehåll. Börjar bli "poetisk" i stället.
Jag hade inget i min inbox .
Kanske om ni hade en hage där svärmor och iris kunde vara ... Nej, jag förstår problematiken. När det gäller min svärmor så brukar jag tänka som ett mantra: honmenargott, hon menargott, HON MENAR GOTT. Och den svärmor du har bakar dessutom gott!
BS
knepigt när det känns som att man borde ha tålamod men inte orkar "tycka synd om" dem.