Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Ahhhh tusen tack men kan fortfarande inte komma på vilken jäkla tv-serie AM tänkte på?!
Frejis - så vad tror läkarna att det är?
Frejis: En expojkväns syster heter faktiskt Ninia! Det är fint på både kaniner och människor!
Lapinette mooahahahahahahaah jag som trodde du redan listat ut det, och att det var JAG som var seg.
Jag har världens goaste svärmor.
Lappis: Det var ju den serien som du skrev om själv!
BS - kommer att få svar sent på eftermiddag.
Hm, det låter knepigt det här med svårmor. Du kan kanske lämna svärmor och Iris ensamma några timmar om dagen så att de kan umgås ostört?
Lappis - har lämnat blodprov två gånger imorse (vilken tid det hela tar!).
nenne ...jag menar verkligen, det finns ingen tillstymelse till aktivitet i min hjärna idag.
JAg har också en snäll svärmor men hon är som ett plåster på mig när hon är här och så byter hon plats på besticken besticklådan (eftersom VI har dem i FEL ordning). Jag tar det med jämnmod (m hj a mitt mantra)
Känner inte igen den heller, men det var ju långt innan jag hade någon annan kanal än 1:an och 2:an.
Fru AM - vilken ovanlig stavning, fint!
Lappis - jag frågade läkaren varför det var så här, men han ville inte svara innan han hade sett svar på mina blodprov. Man blir ju onekligen lite fundersam.