• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Vi har lite blandad kompott av namnförslag. Maken gillar namnet på en viss radiopratare/tv-personlighet som hade en omdiskuterad klänning förra veckan, medan jag mer är inne på Elvira. Men jag är inte envis (i den här frågan)... Till ett kille så har vi länge tänkt Bobbo, men det gäller nog mer under produktionsstadiet.

• fru AM

Nenne: Nej inte M (inte Madicken alltså ) Coolare än så!
    Elvira - jättejättefint! Vem radioprataren är har jag ingen aning om!

Lappis: Det är hemligt ... tralalalala

• fru AM

Det finns också som namn på en rollfigur i en serie som gick på TV kanla 5 eller 3 tror jag) för säkert tio år sedan. Om ett gäng systrar ...

• fru AM

När jag tänker närmare på det gillar jag ALLA namn i den tv-serien ..

• Lapinette

Shit, är ju så trött i mössan idag men vad då för systrar på Kanal 5??!!! Nej, jag kommer ingen vart. Fattar du något nenne??!

• fru AM

Eller så får ni vänta på att jag kanske blir gravid igen, kanske får en dotter och kanske får tillstånd att döpa henne till xxx ?

• Lapinette

Japp AM, vi sitter nu här och väntar, dumdidumdidum....*trummar lite lätt med fingrarna i bordet* Lite väl många "kansken" kanske?

• Nattson

Vad retsamt AM Jag kommer inte heller ihåg någon serie med många systrar i...

• fru AM

Ni är för unga förstås era små glin Pilutta er!

• nennesjuttioåtta

haha Madicken? Nej, jag tänkte på Majken. Vilka 5 systrar du tänker på vet jag inte alls vad du snackar om.

Svar på tråden Barnkarusellen 2