• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Nattson

Japp nu har jag börjat inkräkta på hans sida också Vi har en stor säng. Men jag börjar se mönstret nu att han ligger på kanten o jag har nästan hela sängen för mig själv. Han flyr från värmekällan ha ha

• nennesjuttioåtta

hehehe jag jagar min man som Skalle-Per i Ronja. Men vi har ju inte lika stor spelplan så han är ikapp redan före midnatt. Mooahahahaha!

• fru AM
    Zozo skrev 2008-05-21 09:13:52 följande:
    Sweetan; du har inga pojknamn att tipsa om om du inte behöver dem?? För flicknamnet struntar vi i om det ligger bland de fem första i Frankrike - det här namnet har vi haft i huvudet när vi skojat om barn i 10 ar Och i Sverige är det inte sa vanligt, plus att det är ett namn jag har i familjen, vilket är lite kul.
    JAG har namn att tipsa om Erik - vilket min son heter och som var det enda tänkbara för mig när jag väntade honom. Och Hector vilket Livia skulle ha hetat om hon var en kille. Gillar fortfarande Hector - så det kanske är dumt att säga det (om det blir fler barn här), fast det är ett namn för finsmakare så det kommer inte bli jättevanligt i alla fall ...
  • fru AM

Nenne: Det finns ett udda symptom till som du kanske har: HAr du jättekonstiga lukt- & smakförnimmelser?

Innan jag visste att jag väntade Livia så tvingade jag min man att hälla ut två flaskor fint vin - jag tyckte att de smakade helt fel och därför var dåliga ...

JAG HÅLLER TUMMARNA!!!

• Lapinette

AM - makens brors son heter Hector och är 1,5 år.

• Nattson

AM, he he om vi får en kille så kommer han antagligen heta Eric! Fast vi vill ha med c på slutet. fint namn!

• nennesjuttioåtta

AM
    nope. (förutom att Lappis stinker acetonfabrik )
    Och inte ens ont i tuttarna! Imorgon bitti åker testet fram.

• nennesjuttioåtta

Ska jag vara ärlig så kände jag mig mer gravid i slutet på förra veckan, än vad jag känner nu.

• fru AM

Tuttarna behöver man inte ha ont i sådär i början - det får man tids nog ändå. Oj vad jag hoppas för er skull Nenne!

Lappis: visste väl att det fanns finsmakare här inne!

Nattson: Har ni något tjejnamn då? Eric är bra - det är inte för vanligt. Det brukar finnas MAX en i varje klass. Också skönt att det inte är för ovanligt ... (sa hon som valt Livia och Hector ... )

• Nattson

Am, Jag vill så gärna ha Alicia medans maken fastnat för Jennifer. Är det en tjej får vi se vad hon är för namn

Ett annat killnamn som vi ev har är Vincent.

Svar på tråden Barnkarusellen 2