Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Japp nu har jag börjat inkräkta på hans sida också Vi har en stor säng. Men jag börjar se mönstret nu att han ligger på kanten o jag har nästan hela sängen för mig själv. Han flyr från värmekällan ha ha
hehehe jag jagar min man som Skalle-Per i Ronja. Men vi har ju inte lika stor spelplan så han är ikapp redan före midnatt. Mooahahahaha!
Nenne: Det finns ett udda symptom till som du kanske har: HAr du jättekonstiga lukt- & smakförnimmelser?
Innan jag visste att jag väntade Livia så tvingade jag min man att hälla ut två flaskor fint vin - jag tyckte att de smakade helt fel och därför var dåliga ...
JAG HÅLLER TUMMARNA!!!
AM - makens brors son heter Hector och är 1,5 år.
AM, he he om vi får en kille så kommer han antagligen heta Eric! Fast vi vill ha med c på slutet. fint namn!
AM
nope. (förutom att Lappis stinker acetonfabrik
)
Och inte ens ont i tuttarna!
Imorgon bitti åker testet fram.
Ska jag vara ärlig så kände jag mig mer gravid i slutet på förra veckan, än vad jag känner nu.
Tuttarna behöver man inte ha ont i sådär i början - det får man tids nog ändå. Oj vad jag hoppas för er skull Nenne!
Lappis: visste väl att det fanns finsmakare här inne!
Nattson: Har ni något tjejnamn då? Eric är bra - det är inte för vanligt. Det brukar finnas MAX en i varje klass. Också skönt att det inte är för ovanligt ... (sa hon som valt Livia och Hector ... )
Am, Jag vill så gärna ha Alicia medans maken fastnat för Jennifer. Är det en tjej får vi se vad hon är för namn
Ett annat killnamn som vi ev har är Vincent.