• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Frejis

Lappis, japp det är skumt. En version som jag själv hade tidigare är att min kropp inte tar upp mediciner genom slemhinnan, dvs spray. Min mamma berättade att hon fick en medicin för sin benskörhet i form av spray och att hennes värden var lika dåliga efter behandlingen men att det gick sedan bra när hon fick tabletter och injektioner. Så det kan vara det också.

Nu ska jag skypa lite med mamsen. Tillbaka snart!

• Zozo

*definitivt förvirrad* Jag hittar inte ens namnen trots att jag vet vad tv-serien heter.. om det nu inte var den med 4 systrar och ett namn pa T... men sa heter väl en viss kändis hund?? Skulle det inte börja pa M?? *snurr, snurr*

Frejis, later vâldigt mysko.

VAR terass har knappt nan insyn.. hmmm...

• start september

Jag tror att HcG under 500 typ inte kan ses på VUL. Sådant som är så stort att det är farligt (om du läst skräckhistorier om folk som akutopererats) är ofta högre.

Testet visar plus redan vid 50 så om du inte plussar så ska det inte vara farligt nu.

För mig var det typ 60 veckan efter BIM och sedan 250 efter två veckor och upp emot 450 när jag fick sprutan.

• nennesjuttioåtta

Frejis
    åååh, hoppas att doktorn ringer snart och att det inte är några konstigheter! Låter ju "bra" att din mamma hade samma problem med just spray-medicin. Har du berättat det för honom?

• nennesjuttioåtta

Zozo
    I stundens hetta verkar det alltid som en bra idé att hålla sig nära fönstren... :-s

• sweetstreet

Himmel tjejjer vad ni har chattrat idag!!!!

• Frejis

September - ok, då förstår jag lite bättre. Fast skräckhistorier är alltid roliga att läsa

Nenne - ja, doktorn vet. Får se vad han säger *nyfiken*

• sweetstreet

Riktigt skoj att läsa ikapp allt babbel!.
    Men frejis gumman jag hoppas verkligen att det inte är ngt utomkvedes.
    Fast jag fattar inte vad din slemhinna håller på med heller!!!! Spray i 6 veckor borde ju ge annat resultat. Men kasnke är det som med din mamma??? kanske tar vissa personer inte upp substanser via slemhinnorna lika effektivt som andRA? Kan du fråga läkaren om detta? Kan man då ta "sprayen" på annat sätt i typ tablett eller sprutform??

KRAM!

• sweetstreet

Jo med mig är det ok.

Jag har faktsikt tagit mig en ledig dag idag för jag var sjukt trött och har haft sammandragningar inatt. Tja, det har jag ju hela tiden mer eller mindre, men eftersom jag var/är så trött så känds det bra att inte åka till jobbet idag. Vi håller på och flyttar labbet och det var mycket med det igår. Kanske därför jag är extra trött idag??

Svar på tråden Barnkarusellen 2