• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Frejis

Nu har doktorn ringt.

Jag är inte gravid, vilket är bra i de här sammanghangen.
    Mitt ostradiolvärde har däremot stigit (tackar nässprayen ) och jag får börja med nedregleringssprutorna imorgon. Det blir en massa sprutande, först drygt tio dagars nedreglering, sedan en nedregleringssputa och en "uppregleringsspruta" samma dag. Hua tur att man inte var spruträdd! Vilken pärs...

• start september

Freijs,

skönt att det inte var ett utomkvedes. Och det låter bra med nya sprutor, då är du på rätt väg?? Den nya nässprayen har funkat?

• Frejis

September - nej, nässprayen verkar inte fungera överhuvudtaget utan vi ska pröva injektioner i stället. Får se om det fungerar i stället.

• junilejon

Piggelin ja vi har stoooor trädgård,finns plats för en fotbollsplan så vi få skaffa många barn ...den är för stooor tycker vi!!! Men vi letar ju som galningar efter ett nytt hus...

Jag har med letat som en galing efter namnet men kommer ingen vart och har fortfarnade ingen anning,så nu blir ett sömnlös natt till av grubblerier

• Frejis

Ska gå och se en skräckfilm på bio ikväll, det lär nog fungera bra som terapi.

Tack för allt stöd och alla kramar tjejer!

Just ja, jag har också skrivit upp brunch den 8 juni i min kalender. Några fler?

• fru AM

Jaja - jag säger inget mer om namnet. Ni får hoppas på en liten flickebebis när vi väl börjar försöka igen. DÅ får ni veta.

Frejis: skönt ändå att det inte var utomkveds!

Start september: Du ska inte skriva här - du ska massera vaderna!!! Alternativt ha sex med häxor

• start september

Fullmånen i tisdags följdes noga, hjälpte inte. Det verkar vara en allmän sanning, folk ringde som bara den och frågade igår hur det gick just med tanke på månen.

• fru AM

Då håller vi tummarna på att ett våldsamt förspel innefattande vadmmassage samt därpå en grundlig "färdknäpp" sätter fart på det hela! Men tänk på att Nenne ska testa imorgon - då vill du ju inte ligga på BB?

Hej så länge! Nu ska jag gosa med familjen (om jag hittar dem - de gömmer sig ngnstans i våningen)

Kram till alla

Svar på tråden Barnkarusellen 2