• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

god morgon. Jag har testat och det var ju såklart ett fett minus. Så start september, du kan åka till BB nu!

• fru AM

Ni är verkligen snälla som säger att namnet är fint ...! Jag tycker som sagt det är coolt om man bor där vi bor och så vidare. HAr en gång i tiden haft namnet som kvalitetskontroll på pojkvänner. Ett ex (vars syster hette Ninia) tyckte att det var urfånigt och kunde inte tänka sig att ha ett barn med det namnet. Nähä - så fick han hitta sig en annan fru också (Kanske inte bara därför)

Nenne - ligg inte och sov! Ring hem mannen och testa!

Start september: bra att ni väntade med färdknäppen så du hinner få reda på Nennes resultat innan BB-dags . JAg fick båda mina barn på BF + 9 dagar. Detvar seeegt! När var din BF (har redan glömt, förlåt!)

• nennesjuttioåtta

Vi ska ju på ivf-samtal nästa vecka. Men jag ringde och försökte boka om tiden till torsdagen veckan efter, så att maken kan vara med utan att ta ledigt från jobbet (det blir ju så bökigt eftersom de samåker och grejar). Men häxdoktorn har ingen ledig tid förrän i augusti! Så det blir ju till att ta den här tiden ändå. Har kollat på Kilroy på jorden runt-resor. Just nu lockar det oerhört mycket att få sticka härifrån.

• fru AM

NEJ nenne - våra inlägg gick omlott! Vadå minus!? Var är tantaluringen då? Äh - måste vara fel på testet. Fast tröstkram iallafall! KRAM

• Lapinette

nenne - kanske testade du för tidigt? Min väninna som numera är i vecka 10 testade först minus och när tanten inte kom så gjorde hon ett nytt test typ 3 dagar senare och då var det ett FETT plus.

Förstår dock känslan med jordenruntresa. Stor KRAM

• muggles

Ja precis var är tantjäveln??? Antingen har du testat för tidigt el så är hon megasen den jäveln. Åh, vad surt, denna eviga plustorka.

• Zozo

Hmpf! Jag som skickat en massa wammys för att halla Nennes tant langt borta.. Jag fortsätter ett tag för säkerhets skull.. Kram pa dig Nennelainen.

• nennesjuttioåtta

hmmm jag är på dag 33 idag (BIM+3). Jag hoppas ju att det var för tidigt...

• junilejon

Nej Nenne...jävla skit! Men jag tror som dem andra att du testat för tidigt! Det hände ju mig....
    Kram iallafall...

Svar på tråden Barnkarusellen 2