• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

Jag räknar med att det blir FET någon gång i vecka 23. Ska börja testa med stickor om ca en vecka ...min cykel är ju så jäkla lång efter IVFandet. Mailade CvL igår för att höra om de hade öppet på nationaldagen och de har de . Öppet alla dagar t o m deras sommarstängning i juli.

• Lapinette

nenne - kan inte låta bli att skratta *knark*, hi, hi Ja tänk om nässprayen hade den påverkan/inverkan!!!

• start september

Och Telis igen,

egognäll ska du inte kalla det. Det är precis detta tråden är till för, likväl som annat babbel.

• Telemarkgrrl

Men Frejis, det är ju helt galet vad din kropp ställer till med! Den korta metoden kommer säkert att funka kanonbra, din kropp verkar ju verkligen vilja bli stimulerad.

Lappis, nej då, nedreglering blir det hela sommaren. Däremot så är det högst osäkert om vi gör något försök i höst. Jag har helt enkelt för ont av min endometrios nu, om nedregleringen funkar i sommar och värken försvinner så vet jag inte om jag vågar sluta med sprejen. Dom senaste månaderna har varit ett rent helvete med konstant värk. Har jag inte fått mindre värk över sommaren så är det mer drastiska åtgärder som gäller. Som hysterektomi eller självmord. Nej, förlåt! Man ska inte skämta om självmord. Men jag förstår helt ärligt inte hur folk med kronisk värk överlever.

• Lapinette

Förresten, hittade igår ett uttag till på katapulterna (vaginatorerna). Ska gå och hämta ut det (behöver ju inte ens betala) så jag kan pilla in en varje natt efter FET. Sen måste jag ragga upp barnalbyl och fler stickor att kissa på.

Om inte det funkar med FET så blir det en tur till hälsokosten och den där borgaoljan/glandin. Sen har jag provat nästan allt!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    ja va fan, ågot skoj är ni då värda med tanke på vad ni utsätter er för! Rajrajjj!

• Lapinette

Telis - så du menar att du ska vara konstant nedrelgerad?! Och gumman, inte får du ha sådana tankar....!!! STOR KRAM

• start september

Freijs,

funderar också lite på vad den korta metoden innebär, om du känner för att förklara? Jag hoppas så att den gör tricket för er!

Tack för omtanken, det får vara värt många DVD-boxar som maken sade igår

• Telemarkgrrl

Det var ett schysst tips från Frejis! Men jag tror inte att jag har ork att leta upp ett torp i typ Umeå och skriva mig där med allt vad det medför.

Svar på tråden Barnkarusellen 2