• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Izzie

Åh Telis - KRAAAM! Förstår att du känner dig nere, och jag vet inte riktigt hur jag ska muntra upp dig heller just nu. Vi kanske ska leta fram deppmanteln ur våra gömmor? Vad önskas för dryck till den? champagne, vin, eller varför inte tequila? *springer till systemet*

• Izzie

Natti natti, ses imorgon tjejer! Då vill jag inte veta av att tantjäveln hittat Nenne!

Fru AM - Vilken bokstav började namnet på? Please!!! (har fortfarande inte kunnat släppa detta )

• fru AM

Junilejon: minstoralillavarld.blogspot.com/

Izzie: T ...

Hade en första seriös "fler barn eller inte-diskussion" med maken igår ... Har ju inbillat mig att det är jag som har varit bromsklossen hittills. Fast nu verkar HAN tveka. När jag börjar bli sugen. Grrr. Det komemr bergis sluta med att vi håller på och funderar och diskuterar tills jag kommit i klimakteriet och sen så kommer vi skilja oss för att vi gnällt sönder allt

• Izzie

Fru Am - Tack för bokstaven. Nu kan jag jaga vidare

Ang barndiskussionen - Har ni inga vänner som nyligen fått bebis? Det brukar ju räcka att se en liten plutt för att känna suget? Eller sätt er och gå igenom Livias babybilder! Maken och jag rensade bland alla foton på datorn häromdan och maken utbrast nästan omgående att "Åh, jag vill ha en till!"...

• nennesjuttioåtta

Ingen start september?

Nej, ingen tant här, och fortfarande minus. Har köpt ett digitalt som jag tänkte inviga på söndag. Men hur gör jag med Pergotime om mensen hoppat över???

AM
    Är han övertalbar eller bara vrång? Han kanske vill fundera ett litet tag och vänja sig med tanken?

• fru AM

Ja, var är Start September!?

Angående barndiskussionen. Det är ju inte så enkelt ... Det är väl så att jag börjat väga mot FÖR och han mot KANSKE INTE ÄNDÅ. Han tycker vi är lite gamla, och för trötta p g a nätterna med Livia. HAn säger också att han värdesätter vår relation och inte gärna vill äventyra den med ännu mer trötthet - med påföljande tjurighet osv ... Han har en poäng. Men samtidigt är vi ganska överens om att det vore bra för Livia med ett mer jämnårigt syskon. För och emot ...

Jag känner mer att "va fan måste vi stöta och blöta allt så mycket hela tiden - kan vi inte bara göra - det blir nog bra i slutändan?"

• fru AM

Nenne - mystisk tant!? På söndag - är det BIM + en vecka då? Står det något på Pergopaketet om att det kan bli så här?

• muggles

pitt mitt inlägg försvann...

Ngn som har en sexshop på nätet att rekommendera? Jag ska skicka en plojgrej till en möhippa som jag inte kan vara med på. Hittade en som heter lustar.se men de ska ha organisationsnummer vid beställning (det har väl bara företag?), fattar inte. Är det personnummer då eller? Ngn här som kan hjälpa mig?

Nu ska jag läsa ikapp!

Svar på tråden Barnkarusellen 2