Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
spolningen kändes inte så mycket, faktiskt. Blev förvånad själv! Men jag är rätt smärttålig också. Trodde det skulle kännas som mensvärk men det enda som kändes var den där staven de stoppar upp i *piiip* och gör VUL med. Hon snurrade på den rätt friskt, tanten!
Men hallå Nenne - de tydligaste symptomen (förutom E-type) är ju flytningarna och tantkänningarna! Väldigt konstigt att det är minus men det kan ju vara som för junilejon. Den som BIMar får se....
Nu ska jag kolla in era sexshopslänkar (har varit iväg hela dagen)...
tänk om det är X så? *lite orolig*
nej, nu åker jag hem för dagen! Återkommer om det sker något nytt! Lycka till, Start september!!!
Men, rätta mig om jag har fel, även om det är ett X så visar det väl +? Ibörjan blir väl hormonerna samma, eller hur var det?
Och Nenne, ett plus är juh alltid ett plus, men ett minus är inte alltid ett minus!
Äh, nu kommer jag juh inte ihåg någonting jag hade tänkt kommentera!
Annars är allt bara bra här, lite trött, och krumeluren i magen har varit lugnare än vanligt idag (vilket så klart gör att man blir lite lagom orolig) även om jag har känt den ett par gånger.. I natt drömde jag att jag hade fött bebisen, men lixom glömt bort allting, hade inget minne av värkar eller förlossning eller någonting. Sen skulle jag åka till (min)mormor och morfar för där var bebisen, som jag då skulle träffa för "första" gången, och typ hela min släkt var där för de var juh såklart nyfikna på hur jag skulle reagera när jag såg bebisen.. Helskumt, min knäppaste graviddröm (hittills iaf)..
Maken min är ute på cykeltur (cyklar från jobbet ca 1,6 mil) lite nyfiken på hur det går för honom..
Nahe, nu ska jag renskriva/kategorisera Ullaredslistan inför morgon dagen innan jag ska ner till storasyster för grillning och sedan ska vi titta på (div 6)fotboll (lokala laget)..
Puss och kram på er! Och ha en bra helg!
Nej Nenne, inte är det X. Det är faktiskt rätt ovanligt, mer sannolikt att du är gravid
Jag tycker det verkar godare att äta ananasen än att blanda in den i div aktiviteter, men det är ju jag. Konstig form??
Lika bra att visa mig här idag också!
Inget nytt än så länge, natten ägnades delvis åt att inbilla sig att det satte igång, men troligen var det inget. Det lär inte vara något man missar när det väl gäller...
Ha en skön dag i solen ni som är där den skiner!
September - tack för att du tittar in så vi vet vad som sker eller rättare sagt inte sker.
Jag ska fixa iordning lite sallad, packa matsäcken och sen bege mig ut i skog och mark för en härlig picnic. Bara ligga på en filt i solen och ladda energi.
Ha det så bra!
September, jaså är du här än!
Lapinette, picnic, så trevligt! Vart ska ni då? Tips på trevliga picnic-ställen som inte är mitt i stan emottages tacksamt! Helst ska man kunna ta sig dit med barnvagn också även om man kan bära från bilen om det inte är allt för långt. Bara ligga på en filt är uteslutet när man har Iris med i alla fall!
I eftermiddag ska vi först till auktionsverket och spana en sväng och sedan ska vi hämta kissen!