• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • start september

Festen kan jag ha eller mista såklart! Skulle dessutom se kanonstor ut i de plagg jag lyckats leta fram... Elefant är bara förnamnet.

• nennesjuttioåtta

OK, då blir det på torsadg alltså! Spännande!

• Nattson

MrsB, jag ska fortsätta ta Bricanyl en halv till en per dag beroende på hur mycket SD förvärkar det är. Men jag gillar verkligen inte den medicinen. Blir så skakig och får tok ont i huvudet av den. Men en halv är ju inte så mycket så jag får stå ut. Ang om en SD eller värk kommer samtidigt, fick jag ett lite svävande svar. Hon började förklara skillnaden, och den vet jag ju redan. Men ditt och Muggles svar var bäst

• Nattson

Zozo, vad kul med en liten tjej! Hur var det med tjej namn?

Nennne, ingen tant än. Skumt! Väntar med spänning på torsdag och håller tummarna!

BS, kul med katten!

• nennesjuttioåtta

BS
    ååh vad skönt att det verkar funka med kissen också! Vill ha katt jag meeed!!!

Imorgon ska jag kolla på ett nytt hus. Men det ligger lite tokigt till, inklämt mellan två vägar (varav dena ena en större byväg s k gasaremsa). Men det är sååå coolt och vi har kikat på det förut när vi varit ute och gått. www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/178183 Men tror att det blir mycket dyrare än utgångspriset, som vanligt. Dock är uppvärmningskostnaden rätt hög, hela 41000:- om året! Jag är mer villig att bo här än maken. Han vill ju ha lite utsikt och lantligt.

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    eller hur!! Hej på dig !! *vinkelivink*

• Mrs  B

Hej hej

*vinkelivink*

Ja, det ser verkligen mysigt ut, trist om det nu inte är i ett roligt område eller om priset stiger.

Är priset normalt eller????

Ungefär samma priser inne i stan här, men vi bor i en by utanför (5 km) så vi fick vårt hus för under miljonen.

• nennesjuttioåtta

Det här ligger 4-5 km utanför stan men bra cykelbana och bussen stannar alldeles utanför dörren. Priset är väl normalt, men jag tror det landar på över 2.

• nennesjuttioåtta

Gött att få ett hus för under miljonen! Våra kompisar köpte ett för 3 år sen i ett jättebra område för 950.000:-, men sen dess har det brakat iväg alldeles så samma hus idag skulle nog gå ut för 1,8, men de har rustat en hel del iofs.

Svar på tråden Barnkarusellen 2