Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Precis AM, det är så vi tänker även om vi var nära att köpa hus i samma kvarter när det istället blev vår lägenhet. Satt igår och hörde på allt jobb som min bror har med sitt hus för tillfället (han köpte i höstas och gillar att renovera) och då känns det ändå skönare med lägenhet. Men OM ett under sker och vi får barn så tror jag att det blir hus. Ska in och kika på "ditt" hus nu.
AM - såg det där i helgens SvD. Jag tror att "mitt" hus lite mer rimligt i storlek och prisklass.
telis
*suckar*
ja det där lät ju väldigt snällt. Jag menar att du inte är särskilt bred. Men jag förstår dilemmat med att ha en bredare midja än röv.
Ibland ger jag komplimanger som en hel karl. Förlåt! Jag fortsätter att kramas istället...
AM, ja det där huset ni funderar på är verkligen i minsta lagen och dessutom har det en livsfarlig bänkskiva i köket som Livia kan slå upp värsta jacket i pannan med!
AM
Nja, lite för anonymt, om du frågar mig (jäkla blandning förresten, först ett bibliotek med stuckatur och infällda bokhyllor, sen ett supersterilt kök ...
utsikten är ju fin. Men ni får ju trängas.
AM, nu har jag läst om dagismisshandeln! Vilka otäcka små barn! Nu får du lära Livia att försvara sig!!!
Min kusin med familj har köpt hus i Trosa och ska flytta från Valhallavägen nu i juni, bara det att de inte får sin lägenhet såld! Inte till det pris mäklaren tycker att de ska få i alla fall så nu ska de försöka igen efter sommaren har jag förstått. Vilken mardröm att inte få sålt men de får väl sluta vara så giriga då, de fick ju lägre bud hörde jag.
Katten och hunden förstår inte varandra alls! Fast de har redan lärt sig att stå ut med varandra som tur är. Katten är van att leka med hunden han bodde med förut, de låg och brottades på golvet och hade helkul. Nu försöker han med vår hund genom att kasta sig på ryggen på honom med tassarna men vovven blir vansinnigt irriterad, hoppar undan och morrar åt honom! Vet inte hur de ska lösa missförståndet men någon av dem lär bli besviken...
Nattson och Fru Am; jo flicknamn har vi ju, sa om det nu är râtt kan vi torka nagra svettdroppar ur pannan och sluta vandas över pojknamn... *fniss*
Nattson, har du ocksa mensvärk, Hur länge har du haft det? Jag har inte alls känt nagot sadant innan men NU kom det och med rage. Min kollega som är i v 10 har däremot det sedan i början redan. Att de inte kan informera om att sant kan hânda, som det här med blödning efter sex i början - jag blir ju alldeles till mig i trasorna sa fort det inte känns "normalt"! Inbilla sig det vârsta är ju alltid enkelt..
Just nu känner jag mig mest som en blaval. inte för att dessa stackars djur pa nagot sätt är otrevliga varelser, men ju mer man känner sig som en sadan, desto bâttre förstar man varför de lever i vattnet... Naja, om vi ska se sanningen i vitögat sa är jag vâl snarast liknande en knölval ännu, storleken under blaval, men just nu har jag mest lust att peta tva fingrar i ögonen pa den där sanningen.. *folkilsk med mensvârk*