• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Telemarkgrrl

Tack för avslöjandet, Piggelin! Jag har svarat.

• junilejon

Piggelin då utalar jag det nog Aaaapelviken och sandkär ligger vid Glommen,det vet du vad det ligger i allafall
    Antar att du kommer ifrån Morup eller någonstanns i närheten....

Idag ska jag till Helsingborg och shoppa innan jag åker til BM...maken min är i Polen igen så jag är gräsänkling

• Lapinette

Morning girls,

Inget nytt under solen. Började imorse kissa på sticka men antar att det inte blir böj förrän typ på söndag-måndag. Har även inhandlat barnalbyl. Såg nog lite konstigt ut med en förpackning ÄL-tester och albyl minor.

Piggelin - otäckt med krocken men skönt att det inte blev värre. Hoppas du inte får krångel med nacken i efterhand.

September - är du fortfarande kvar hemma?

Frejis - så du hinner köra igång korta metoden nu? Vad skönt! Då är det typ dags för äggplock om ca 2 veckor.

• start september

Japp,

jag är här även idag. Visst var det först imorgon det var dags Nenne

Hade en jätteskön dag i solen igår, så min nya modell är att inte stressa på utan inse att jag inte påverkar situationen. Jag måste lära mig att se detta som ett lyxproblem och inte som något farligt. Svårt när man är nojig.

Lapinette,

de har sett värre än så på Apoteket tror jag. Jag handlade fem olika sorters grav tester för närmare en tusenlapp klockan 21,30 en fredagskväll och de stirrade underligt i kassan. Kändes som de undrade hur mina idéer om en trevlig helg såg ut.

Freijs,

låter mycket bra att du kan dra igång nu! Spännande!

• Lapinette

September - Så du är kvar hemma. Ja, det är nog bäst att njuta av den lugna tillvaron och inte stressa upp sig men jag tror själv jag skulle bli nojjig för varje dag som gick (har inget tålamod). Varför fem olika sorters tester? Skulle du kolla om det blev någon skillnad?!

• nennesjuttioåtta

helllååååå
    jepp, imorgon ska vi träffa doktorn. Ännu ingen tant men det var lite skumt i trosan imorse, avvaktar vidare inspektion, hahahah!

Hej September, imorgon smäller det, alltså!

Piggelin
    otäckt med krocken! Men skönt att det gick bra!!! Avundsjuk på dig som har varit i Östersund, det är så magiskt vackert där!

Frejis
    OOH 2 v till ÄP?!?! Spännande som ATTAN!!! Hoppas, hoppas, hoppas att din kropp fattar vad den ska göra nu!!!

• nennesjuttioåtta

Solen skiner och jag har 2,5 dagar kvar på jobbet. Kunde ha slutat på en sämre årstid!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    nu jäklar måste det funka! Tror att barnalbyl är segervapnet för din del! Har du införskaffat Glandin också?

• nennesjuttioåtta

åååh idag kommer maken hem också! Mysigt!!! Önskar att han kunde börja jobba på hemmaplan igen, men samtidigt så är det så himla bra när han väl är hemma. Vi hinner ju inte tröttna på varandra...

• nennesjuttioåtta

BS
    skönt att badrummet börjar bli klart. Det gick rätt smidigt ändå, eller?

Var och tittade på huset igår. Jäklar vad fint det var. men lite för stort för oss två. Iofs bara 135 kvm men 4 sovrum. Men det var otroligt rymligt, välplanerat och fräscht och finurligt. Synd att trafiken utanför är rätt störande. Men busshållplatsen är som sagt precis vid grinden! Men det drar nog iväg i pris. Det var inte så mycket folk där som det brukar men det har ju varit fler visningar. Trädgården var också trevlig och välplanerad med flera olika "rum" så där behöver man ju inte lägga ner mycket krut på att få det iordning. Det förra huset var ju mest gräsmatta. Maken ska dit imorgon och titta, får se vad vi gör. Men jag kan gott tänka mig att bo där!

Svar på tråden Barnkarusellen 2