Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Jag har ju redan avslöjat vart jag bor, och de har spärrat av vissa delar pga toppmötet. Därför jag blev "misstänksam"
Det är trevligt att bo där du bor Nattson, har själv bott där i rätt många år. Hade lägenhet där innan jag träffade maken.
Norr om stan???? För mig är det en stoooor grå massa....
//SöderomSöderbönan
På tal om studenflak så åker det precis ett förbi utanför fönstret *BOM, BOM, BOM*.
Freijs, jasså vad kul! Ja jag trivs bra där ute
Lappis för mig är det tvärt om, hittar inte alls bra söder om stan...
Näpp, söder om men siktar på Danderyd/BB Stockholm.
Avspärrningarna i sig vid Infra-city påverkar inte, men de påstår att det de närmaste dagarna går ett antal korteger till och från stan som de stänger all trafik för. Kommer man Essingeleden och ska antingen Rolgastull eller Bergshamraleden har man ingen lust med avstängning precis där. M
Ja, ja, jag kommer vara så glad för att det är dags att åka in så det löser sig nog!
Har haft en förälder som bott där du bor Nattson så jag har viss anknytning dit också, faktiskt himla trevligt.
alltså, jag har inte fattat att det verkligen är dags för dig nu, september!!! WEEEEEEHHHH!!!! Vad spännande!!!!
Kul att du tycker det Sept
Vi siktar också så Danderyd eller BB Stockholm när det är vår tur. När jag var inne på Karolinska så blev vi vänligt bemötta men det verkade inte vara en trevlig avd på något sätt. Plus att maken är garanterad att få stanna kvar på Danderyd.
Jag jobbar söder om stan nu och där är det också trevligt. Av någon anledning känns det rofyllt att komma dit, särskilt nu på våren när alla träd och buskar blommar.
Är det dags för igångsättning imorgon September? I så fall höll jag på att missa någonting viktigt här i tråden.
Tenta på tisdag och jag har läst max femton sidor idag. Hoppas att jag hinner skärpa mig någon dag innan och hitta min motivation bland alla penséer, pelargoner och begonior som jag har planterat på balkongen. Omotiverad är bara förnamnet!