Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Brukar det inte alltid hänga långkalsonger på tvättlinorna i italien. Jag menar - de har ju inte på sig dem, så någonstans måste de ju vara ...?
Telis! Sjysst - en T-namns-hemlis mot en tjänstemans-hemlis ... Kram!
fru AM skrev 2008-05-29 12:12:43 följande:
Telis, jag blev också så oerhört nyfiken när det gäller din mans tjänsteresa och jag ÄR fortfarande nyfiken. Något fruktansvärt, ska du veta!
En första dejt i Rom låter just romantiskt som AM skrev. Hur länge ska ni vara i Italien? *nyfiken även på er rutt *
Jag sade till maken igår att bara för att vi har bokat en resa till Italien, med hyrbil och alla hotell så kommer jag att bli på smällen nu och så kommer jag att ligga i Florens och kräkas blod. Typ... nåja, den dagen den sorgen
Träffade på en tioveckors babyhund idag, hon var så söt att jag ville röva bort henne.
Tinga - roligt att höra att livet går i rätt riktning och att de små pojkarna har fått ligga i samma kuvös. Blir glad av dina uppdateringar
Håller tummarna för September och Nenne!
Frejis - du får gärna titta in på ressidan du också och beskriva er Italiensemester! Sitter nu och hungrar efter SEMESTER! Men inser att det är oerhört långt dit.
Japp, tumhållning här också... så jag får nada gjort här på jobbet.
Frejis, vi kan väl ha det som en liten cliffhanger till brunchen den 8:e? Alla som kommer får veta.
Vi har egentligen Grekland som mål, men vi skulle ha passerat genom Italien ändå, fast inte via Rom. Men nu ska vi träffas där för det är dit maken kommer inflygandes. Det blir bara en övernattning i Rom, sen sticker vi till Grekland. På vägen hem däremot ska vi stanna 2-3 dagar i Bologna.
Jag ska försöka Lappis, men vi har inte varit där ännu och endast rutten är klar.
När är det dags för er att åka? Var det till Portugal ni skulle eller blandar jag ihop något?
Jag MÅSTE tentaplugga, men jag klarar inte av det. Ska göra ett försök nu och belöna mig själv med en titt på tråden om en kvart. Morot och piska
Det låter bra Telis, då kommer jag definitivt att komma
Verkligen dags att kolla resetråden eftersom jag vill gärna veta vilka platser i Grekland ni har tänkt att besöka. Du skriver väl där Telis?
*Frejis förflyttar sig till köket för att öppna böckerna*
Tinga: Kul att höra att det går frammåt för Piff o Puff!
Frejis - visst, det är Portugal och hela rutten, hotell och hyrbil är bokad. Har beskrivit den på restråden... letar febrilt efter vilken sida den står på....