• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Telemarkgrrl

Vaaa? Och ni är inte framme än?!

• Lapinette

Kanske är pergo er lösning men att äta varannan månad i ett halvår känns för mig som en evighet. Inseminationer kan funka, speciellt om det är makens simmare det är fel på, men gör inte fler än 2-3 stycken. Har det inte funkat då så kommer det förmodligen inte funka heller.

• Lapinette

Telis - tror hon svarade på min fråga på hur länge de har försökt.

• nennesjuttioåtta

nej, dels så tyckte han att eftersom de inte hittat några fel och att jag fortfarande är så ung så skulle vi börja med insemination, det var ju skonsammas mot mig. Men märker de då att min mans spermier inte klarar av centrifugeringen så går vi direkt på ivf. Och då blir det i Falun. Det är ju så knäppt för han frågade om vi funderat på hur vi vill göra men hur ska vi veta, vi har väl inte varit där förut?!?!

• Nattson

Men va trögt Nenne!! Trodde att det skulle bli någon annan typ av behandling eller ev att snabbare gå på med inseminationer eller IVF när ni försökt så länge. Vad skumt! Kram till er!

• nennesjuttioåtta

ja, 6 månader är en evighet, känns det som.

• nennesjuttioåtta

han trodde nog att vi hade fått fler behandlingar innan vi skickats till honom, och eftersom jag bara ätit pergo en gång, så vill de nog se vad som händer med dem. Antar jag.

• nennesjuttioåtta

*fnissar* ja, det var ju som sagt ett svar till Lappis på hur länge vi försökt.

Telemarkgrrl skrev 2008-05-29 15:49:40 följande:
    Vaaa? Och ni är inte framme än?!
  • Telemarkgrrl

Lapinette skrev 2008-05-29 15:50:07 följande:

Telis - tror hon svarade på min fråga på hur länge de har försökt.
    Ha ha, jaha då förstår jag.

Nenne, jag tycker iallafall att ni ska placeras i kön. Funkar det innan dess så är det ju skitbra men gör det inte det så är det ju otroligt frustrerande att behöva vänta ytterligare efter att inseminationerna inte funkat.
Svar på tråden Barnkarusellen 2