Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Lappis, vet inte om det är till ngn tröst, men min syster hann bli i fjärde månaden med sin förstfödda innan hon fattade att hon var gravid & hon hann med att dricka en hel del vin under den tiden. Dottern är nu 14 år & mår prima, därtill ruskigt intelligent
Jädra BM, skrämma upp på detta viset, pucko!!
freijs, japp telepati....
8 juni piggis, min morbror har 75 års kalas då, men det börjar först vid 16, så jag kan nog titta förbi, var har ni bokat bord? Mornington eller nytt ställe?
Cissi - inget är bokat, funderade på det igår. Ska vi ta Mornington eller har ni något annat förslag? Visste man bara att det var fint väder skulle vi kunna sitta på en filt i Humlan istället.
Utan att ha läst ikapp (måste sy gardiner, är bara inne och spanar efter Nennes resultat), så går min puls upp när folk är rabiata ang graviditet. Jag menar, ärligt talat, att dricka 0,5% - vad blir det för promillehalt i blodet???????????????!!!!!!!!!!!!!! Det måste ju ändå vara den som är intressant eftersom det är det som drabbar fostret. Ngn har hävdat någonstans att det tom finns en aning alkohol i frukter och bär.
Fick nyligen en skrapa av en tjej som är nygravid och som jag fixar en möhippa ihop med; hon kunde inte äta ngt av det som jag föreslagit som picknickmat (salami, skinka, mozzarella, brie, mm). Givetvis hade jag tänkt köpa pastöriserad ost. Ang listeria så får man banne mig vara paranoid om man ska undvika vakumförpackad skinka salami mm. Dessutom kan man faktiskt köpa nyskivad... Jag blir så TRÖTT!!!
Sorry, gick visst igång...
Om vi bestämmer "filtsittandet" kommer det garanterat att regna Jag och mina ägg röstar för Mornington eller någon annan inomhusaktivitet
Filt i Humlan låter som en ypperlig idé.
Vi har bestämmt att det ska vara fint väder den helgen, vi ska ju ha kalas (ute) så det så!
Kan man inte bestämma att alla köper md sig vad de vill ha och syns i Humlan, i fall det regnar kan man ju ses vid 13 under svampen eller gå till Mornington och hoppas på det bästa?
Andas djupt Muggles och tänkt på någonting annat!
Inte direkt överens där Frejjan
Nu gnäller sonen, jag tittar in igen senare
Kram
Har skickat era inlägg Piggelin och Muggles till min väninna och hon mår nu bättre. Tack ! Det är så svårt för mig att stå och predika när jag inte ens har varit gravid men jag tycker synd om henne då hon vill göra allt rätt och sen får ångest över alkoholfria alternativ.