Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Zozo, vad kul att de kunde bekräfta att det var en flicka!
Vi gjorde ett sk Nupp UL och då mäter de näsbenet.
Just det, där mätte de näsbenet.
Tillbaka från BM. Jag har sedan igår kväll funderat på om jag läcker vatten, när jag sade det ville hon inte göra något undersökning av om ngt är på g vilket jag hoppats på, pga infektionsrisk. Klokt, men ändå lite frustrerande. Så nu går jag här med mensvärk som inte riktigt tilltar och undrar vad det är som är blött i trosorna. Det kan vara en mängd saker, dessutom svettas man ju som en liten gris i denna värme.
Blir det mer vatten ska jag åka in bestämde vi, men då måste man ju veta om det är vatten. Vi får se vad som händer under kvällen.
Om inte annat ska jag på UL på måndag iallafall, känns bra.
Spännande september, kanske en liten knodd i helgen?!!!!
September, bra att ni bestämt UL tid till på måndag. Då slipper du tänka på det i allafall. Har du mensvärk nu kanske den bestämmer sig för att titta ut i helgen som Lappis skriver! spännande! Stort lycka till ifall det kommer igång under helgen!
hej alla härliga tjejer i tråden.
har under min hyfsat långa frånvaro härifrån bland annat haft en fantastisk vecka i grekland med toppenväder (vi åkte precis när det blev kallt i stockholm igen ), jobbat massor, njutit av att värmen är tillbaka och nu haft ett par härliga dagar i visby på "konferens" och sitter nu hemma och kollar av ett par dagars mail. visst är det underbart att sommaren nu är här! känner mig pigg och glad! det har skrivits massor och har försökt läsa ikapp någorlunda väl och det finns massor att kommentera. ska se om jag kommer ihåg...
tinga - vad skönt att höra att pojkarna växer och blir starkare för var dag. är också imponerad av er styrka! stor kram till er alla!
freijs - skit-IVF att inte funka!!! håller tummarna att äggen växer till sig och blir många.
cissi - beklagar sorgen efter farmor!
nenne - skit-tant att komma! och trist doktor som "bara" vill att ni fortsätter med pergo ett halvår till. håller alla tummar!
piggelin - skönt att det inte blev värre vid din påkörning och att det gick så bra att flyga med amanda!
september - förstår att det är varmt och svettigt! håller tummarna för att du inte behöver vänta särskilt länge till.
telis - vad händer med ditt ivf:ande?
lappis - närmar det sig fet?
muggles - dags att börja jobba redan?? tiden springer iväg. lycka till!
har säkert glömt att kommentera massor! skickar kram till er samtliga!
mina "ivf-partners", har ni läst och funderat på om akupunktur skulle vara något att testa? fick ett tips från en väninna vars kollega hade behandlats med akupunktur för migrän, men då också sagt att de även behandlar vid barnlöshet och ivf. känner mig lite skeptiskt, men samtidigt kan det väl inte skada att prova?!
önskar er alla trevlig helg och njut av sol och värme!
Gosnosen, vad kul att höra ifrån dig!! Mitt IVF:ande ligger på is till i höst. Nu kör jag Synarela fram till dess för att jag inte ska få några endometrioscystor och förhoppningsvis få lite mindre ont.
Jag började gå på akupunktur förra veckan och det har jag mycket att berätta om! Men jag får återkomma i helgen för maken vill för en gångs skull gå hem tidigt så vi ska gå ut i solen och äta middag och dricka vin.
Ha en härlig fredagskväll på er! Iiiiiiiiiiiiiiiih, vad härligt!!
Plingeling!
Nu har jag äntligen fått bredband på hemmaplan igen! jag är bara SÅÅÅÅ beroende... och en supertrött fredagskväll som detta känns dumsurfande som ett riktigt bra alternativ. Montera kök vore väl bra.. men nääeeee... min tidrapport den här veckan innehöll både tjänsteresa till Umeå i två dagar och beordrad övertid igår och idag.... urk!
Ska försöka hänga här lite mer....men vem vet om jag lyckas?!?! Saknar er i alla fall och är lite ledsen över att jag missar tråddejten - är i andra änden av landet då.
Morr,
inget mer under gårdagen vatten (det var väl inbillning) och förvärkar/mensvärk hela eftermiddagen och kvällen som avstannar vid läggdags. Suck. Och nu lugnt.
Och det sägs att det oftast drar igång nattetid??
Ännu en dag i solen helt enkelt
Kul att se Gosnosen! Och Vickan med eget bredband! Då har renoveringen gått bra framåt!