Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Nja, vet inte hur cool jag är idag faktiskt. Det varierar med hur pigg man är tror jag.
Bra Lapinette, man ska fira även utan anledning. Typ det fina vädret!
En fråga till er som är och har varit gravida - har ni någon gång fått höra att ni inte ens får dricka alkoholfri öl eller vin för de innehåller 0,5 % alkohol?? Min väninna fick höra detta hos sin barnmorska och har nu ångest för att hon klämt några alkoholfria öl i helgen.
Nej men hej september! Du är med oss även idag ser jag!!! Så trevligt! Eller också inte... Beror på om man frågar september själv eller oss gissar jag, hihi!
Välkommen kängu, här råder plustorka just nu så ett plus vore välkommet. Inte för att jag är orolig för just den saken iofs för Lapinette ska strax ändra på det vet jag ju.
Hejsan i tråden....
Det har varit väldigt mycket sista tiden... när jag väl kom hem från Blekinge kom makens alkade syrra till oss i 3-4 dagar och när hon åkt, städade jag ut allt gammalt skit och skulle just sätta mig för att lugna ner mig lite efter maj månads stress, då ringer mina Dubai vänner o jag fick hem och fixa grillspett och bjuda på middag igen Phuuuuu....
Nu har jag haft en dag för mig "själv" att göra ärenden etc på Nästs vecka åker vi iväg på begravning och kommer hem på fredagen för att ordna kalas till Junior på lördagen, fullt upp!
Ser fram emot semestern, bara 3 veckor kvar
September, jasså du, ingen bebbe ännu, 8 dagar över tiden nu va?
Han har det bra i magen med andra ord, det är en han eller hur?
Lappis, vad härligt det lät med dn kväll igår!!!
Jag o Frullan satt oc drack öl igår och sen gick jag till cafe Opera o fortsatte kvällen.... ända till 19, ha ha ha, sen kände jag att det var ett par glas för mycket
Victor kan nu krypa! Trodde inte han skulle bry sig om det, men tjiiii fick jag.
När var det tråd trätt, skulle inte piggis till stockholm i helgen eller nästa?
Kramar till er alla, nya som gamla
Nenne jag diggar dig stenhårt
Välkommen Kängu - kul med "lite nytt blod"!!
Lappis - vad i hela friden var det för obstinat BM som din kompis råkat ut för??! Min BM rekommenderade just den alkoholfria ölen, typ Carlsberg & Jever! Jag drack gladeligen denna ölen genom hela graviditeten & Billabong bubbel.
Herregud, ska man vara så petig är det väl lika bra att inte gå utanför dörren & andas skitig stadsluft, det kan säkert skada det med Har förresten mailat dig & Rosen!
God morgon!
Ser att September är kvar, vilken väntan! Men det fina vädret underlättar något förhoppningsvis, med tanke på humör och möjligheter till olika små aktiviteter
Välkommen Kängu! Skoj att se nya "ansikten" här!
Lapinette - vad irriterad jag blir när jag hör liknande som din väninna får höra! Har smygläst även på familjeliv (dock om ivf) och såg att BM har vid flera tillfällen har sagt att man inte får dricka kaffe efter ivf. Vilken j***a mytbildning som alltid ska drabba kvinnor!
Cicci - utan att ha läst vad du skrev vill jag säga att jag tänkte på dig när jag öppnade tråden imorse. Telepatisk överföring för att du är ju här
hej cicci,
jag är i sthlm den 6-10 juni! Brunch den åttonde!
Det är ju helt galet att de ska ge de blivande mammorna ångest. Min väninna har försökt länge att bli gravid och vill nu självfallet behålla sitt barn och så får hon ångest över att hon druckit alkoholfri öl.