• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Lappis
    jo, de gör det ju inte lättare att försöka på egen hand, direkt. Man tappar ju kollen helt! Vilket iofs kan vara bra...?

Lapinette skrev 2008-05-29 16:04:14 följande:
    nenne - din pergo låter som mig efter IVF... min förra cykel var 36 dagar.
  • Lapinette

Jag måste ju testa med stickor denna gång pga FET och jag vet att det kommer att gå åt många men samtidigt så vill jag inte starta att testa för sent OM den nu helt plötsligt får för sig att komma i tid.

• Zozo

Lappis *fniss* Sprakförbistringar... ungefär som när jag och min syster satt pa hennes altan mitt i förra sommaren och pratade om tomten.. Maken började misstänksamt blänga runt omkring och fundera pa vafan jultomten hade där att göra i juli!

• nennesjuttioåtta

Precis!
    Fan, det var bara så synd för vi var ju så duktiga den här månaden, varannan dag och fantastiskt sex. Till vilken nytta? Enbart lättja och NJUTNING?!?! PWAH!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    det lät som att det var kul men jag fattar inte...

• Zozo

Strömming par terre = strömming pa marken...

• nennesjuttioåtta

aaah hhehehehe jasså jag tänkte på brottare, en på alla fyra... Då var jag inte så långt ifrån!

• nennesjuttioåtta

men ändå så långt borta..

• Lapinette

Ja, strömming vet han vad det är men resten lät himla konstigt för honom. Stackarn, tror vi ska mötas vid Nybrokajen istället .

• start september

Kram till Nenne. Segt med lång väntetid. Varför bara Pergo varannan månad? Är det någon annan som fått det svaret? Sweet tog väl varje månad?

Håller med Telis, se till att ni köar för IVF också. Visst, du är ung, men vadå då.

Svar på tråden Barnkarusellen 2