Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Frejis - Det tog lite tid *pust* men hittade mitt inlägg på sid 28 den 11 maj.
Jo,
hoppades mycket på att det skulle dra igång idag, men inget än. Trevlig lunch samt snabb promenad med väninna har gjort mig lite trött i värmen, men inte mer än så...
Håller tummar för bra Nenne-besked!
Nej men september...vad gör du här??
Vi är ju och förbereder din ankomst på BB nu och så sitter du här vid datorn och hänger....vi började undra vart du tagit vägen
Ahhhh... du är fortfarande kvar här! Ska du in på någon koll eller igångsättning?
Jag räknade just ut att jag har tre veckors semester som jag maste ta innan jag gar pa mammaledighet. Beroende pa datum de bestämmer imorgon gar jag pa mammaledighet mellan den 20e och 29e juli.. Tre veckors semester innan det - men.. jag har ju knappt nan tid KVAR! Hjälp!
Lappis, nu har jag reserapporterat!
hej, hej!
ja, det där var ju väl investerade 300 :-
Det enda som vi fick veta var att jag skulle äta pergo varannan månad (oj, här hade jag tänkt knapra igen på måndag) sen hör vi av oss om ett halvår för att gå vidare, först och främst med insemination. Tack och hej. Ööh... ja vad hade vi förväntat oss.. Ingen aning. Men det kändes lite snopet, eftersom maken tagit ledigt och allt. Men han är ju glad ändå för han har cyklat 1,5 mil, klinkat på gitarren och slappat.
Och självklart skulle han (doktorn, alltså) inte komma med några universaltrix och magiska händer. Men va fan... Jaja, så nu är det hyvla på som vanligt i ett halvår och våndas varje månad. Så det blir väl Lappis nu som startar plusvågen? Eller är det Frejis som ligger i pole position?
Men nenne!!! Ska du knapra pergo i ett halvår!!! Hur länge har ni försökt?
Lappis kommer inte starta någon plusvåg, jag har ju redan satsat på Frejis men hon tar ju sån attans tid på sig.
Själv ringde jag precis CvL då jag kom på "vad händer om jag får böj på stickan i helgen??". Det är luuuugnt, de svara i telefon även lördag-söndag, fast enbart mellan 10-11. Någon måste ju i sådanafall springa in i labbet och leta upp mina ägg!!!
Telis - har redan svarat dig i resetråden.
Nenne, har dom satt upp er i IVF-kön? Hur lång är kön uppe hos er? Jag tycker att ni kan skippa det där med inseminationer, det ökar ju knappt chansen överhuvudtaget och det blir ju en massa extra besvär eftersom maken måste vara med.