Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
nenne - härligt med hängmattan!! Gunga inte för hårt i den bara (minns mina fläskläppar jag hade som liten).
Lappis - kul att åka båtarna jag minns att det var strejk där med för ett par veckor sedan, men de borde ha kommit igång nu. Dubbelkolla för säkerhets skull om ni har planerat en båttur!
Vi kommer nog att vara i samma område ikväll vi ska inte åka båt, men äta middag med en god gammal vän på en restaurang vid Kornshamstorg. Underbart väder för sådana aktiviteter!
Nenne - blä, vilken konstig doktor. Kolla om han har skickat en remiss till ivf-kön, om inte, fråga om han har tänkt sig att göra det (ni står väl inte i kön ännu om jag har uppfattat det hela rätt?).
Har hört att Pergon ska räcka över två månader, men herregud, det blir ju i praktiken nio månader om menscykeln blir så lång. Ett alternativ är ju att söka upp en annan doktor utan att säga att ni redan har varit hos en tidskrävande och påfrestande, men det kan vara värt det. Argumentet att du är så ung är ju tveksamt
det verkar att de flesta läkare tycker att man antingen är för ung eller för gammal för att lyckas skaffa barn.
Nu ska jag ut i solen och ta en skutt tillsammans med Ninja. Har inte öppnat böckerna ens, men det finns ju en dag imorgon.
Om mina ägg uppför sig som de ska blir det ÄP v 24 (v 22 nu), men det kan ju likväl blir nästa vecka eller aldrig. Vi får väl se!
Jag menar alltså att det är Lappis som får stå för årets första plus. Jag nöjer mig med att bli en stolt tvåa! :-;
Tinga: Åh vad mysigt att de klarar sig så bra utan hjälpmedel nu så att ni får känna på håret och dom kan bo ihop!!!
Nenne: vad "tråkigt" att det inte gav så mycket hos doktorn.. Utan att "så kan det vara" osv.. Well, sitthängmatta låter som en (iofs klen) tröst, men ändå!
Junilejon: Lycka till med bror(?) besöket, du hinner juh iaf vila upp dig i veckan sedan!
September: Hur går det nu då? När nenne "är färdig" s.a.s din tur att hålla avtal nu juh...
Låter trevligt med allas resor.. *bara lite lagom avundsjuk*
Hej!
Har smygläst i tråden länge nu.. *skäms*
Nu har jag och maken satt igång barnverkstaden...
Hoppas därför kunna få hänga med på ett hörn i er fantastiskt trevliga tråd
Är lite småanonym här då ingen egentligen vet att vi satt igång, därav avsaknaden av presentation på min sida. Men kan säga så mycket som att jag varit gift i lite drygt ett halvår, bor i Göteborg, pluggar... Ja vad mer? Fråga om ni vill veta något!
Hej Kängu! välkommen!
Välkommen Kängdu! Alltid kul att se en smygläsare som vågar säga hej
Inget nytt i natt heller. Hade stora förhoppningar igår kväll, men inget hände.
Ännu en dag i solen
Kängu välkommen till vår tråd!
September - hej är du fortfarande här! Du verkar ta det coollugnt, skönt med den inställningen.
Frejis - båtarna gick och vi hann även smita in på Grand innan för ett glas Pol Roger och efteråt promenerade vi Sturehof och åt en skaldjursplateau. Frågade maken vad vi firade denna vecka men han var helt enkelt bara sugen på skaldjur.