Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
hmhmmmm, kanske måndag-tisdag 9-10 juni då? Så att jag slipper fira alldeles själv. Du är väl kvar då, Piggis? Eller har du späckat schema?
weeeeeeeeeeeeehhh!!!!
uh oh... nu ska big boss sitta här med mig ett tag. Vi ska fixa en (ful) kurskatalog och det är ju inte riktigt det jag hoppats på när jag gick hit i morse, trodde jag skulle klara mig.
vi ses sen! på er!
JAg VILL vara med den 8:e (börjar fundera på att göra lunchbjudningen till en picknick så kan jag springa fram och tillbaka mellan filtarna och vara en riktig socialdesperado).
Fast mina gäster kanske tycker det är kontigt att inte få vara hemma hos oss utan tvingas ut i parken ...? *funderar*
Ja bara för att bekräfta det hela; det ÄR en flicka. Var just pa UL och nu syntes det tydligt. Allt var bra och sa förutom att han inte lyckade mäta näsbenet för att det inte syntes sa som hon lag.. Klart att han da skulle kläcka ur sig "Ja för det är ju ett tecken pa mongolism om det är för kort" Nu var det ju sa att det inte syntes sa vi vet inte om det var langt, kort eller mittemellan men maste de SÄGA sa!?
Zozo,
vad kul att ni fick bekräftat att det är en flicka! Lite lättare med namntänket då. Totalt opsykologiskt med näsbenet, men försöka att inte tänka på det.
Mäter de näsben här hemma överhuvudtaget?
Nu ska jag till BM.
*vink vink september*
Jo det löste ju plötsligt namnproblemen iaf