• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Fasen, vad jag skulle vilja vara med!

• Lapinette

nennelainen - ha en superbra sista dag!!!

• Telemarkgrrl

Nenne, kan du inte åka ner över dagen? Pliiiiiiiiiiiis?!

Om vi tjatar lite på AM så kanske hon kommer också. Hon är egentligen uppbokad med annat men kanske kanske att hon kan boka om. Hoppas!

• fru AM

Jag skulle också vilja vara med ... men just den dagen har jag lunchbjudning här hemma. Går inte att ändra
    Tänkte att ni kan sitta på filtar i Humlan ganska nära där jag bor i alla fall så kan jag komma ut på balkongen och vinka ibland ...?

• Telemarkgrrl

Eller vaddå, "över dagen"? Vill du komma ner på lördagen redan så får du bo hos oss om du vill.

• nennesjuttioåtta

Teils
    jo, men jag skrev ju det (eller?!??!) att vi åker till Dalarna för att hämta mina paket.

• nennesjuttioåtta

Teils
    jo, men jag skrev ju det (eller?!??!) att vi åker till Dalarna för att hämta mina paket.

• Piggelin1

*några chokladmuffins senare* fick ett husmorsryck & bakade några chokladkladdmuffins (i denna värmen?!) - bra till picknickar
    ...och flera sidor har skrivits under den yttepyttestunden

Jag röstar för picknick i det gröna!! Om väderprognosen ser kass ut framåt slutet av nästa vecka, så kanske man kan boka brunch då?
    Vad roligt att vi blir ett gäng & kul att du kommer med också, Telis!! Jag tror jag har ditt mobilnummer sparat så kan jag kolla läget hur det verkar bli på söndagen (vi drar till Sthlm fredag fm & kollar ju inte mailen eller tråden efter det) Bor ute hos kompisar som nyss lämnat Söder för Bromma, men det ska väl inte vara så svårt att hitta in till stan från nya adressen, misstänker jag!

Nenne - jaaaaaaaaaaaaaa, vore såååååååååååååååå KUL om du kom med också!!

• Lapinette

AM - vad trist att du inte kan! Kan ju vara trevligt med en till "kärring" på träffen .

nenne - ingen anledning till att åka till Stockholm?!

• nennesjuttioåtta

Men eftersom jag har långsemester så tänkte jag bo hos maken i Å-berga ibland och åka till hufvudstaden över dagen, så ska ni träffas någon dag i veckorna så kommer jag som ett skållat troll.

Svar på tråden Barnkarusellen 2