Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
om ett halvår är det jul.
Hej hej
*Vinkar till Nenne*
Hur var det nu har mensen kommit eller ej???
Vad sa de hos doktorn om det?
Grannen min spolade sina äggstockar för någon månad sen och gjorde sen en insemination och det gick vägen. Pluss på stickan nu!
Telis
jag ska ringa och fråga om vi står i kön, vi ska hur som helst ta blodprover på oss båda så någonstans finns vi ju i rullorna.
Mrs B
Mensen är här, med råge. Fy satan vad jag blöder! (sorry, toooooo much info)
Jag hade ju hoppats att det var spolningen som skulle göra susen i musen men det kommer nog. Fan vad trött jag blir på det här. Hatar att kissa på stickor! Och nu är ju cykeln helt uppfuckad så jag vet ju inte när jag ska börja testa. Han sa att cykeln blev längre med pergo, upp till 37 dagar. Och jag sa att det var dag 40 idag så sa han att ja, det kan vara så också. ... AAAh
Måste bara lägga in något helt OT här! Skrev till min man att vi ska träffas vid Strömparteren efter jobbet idag och han svarade då med: qu'est ce que c'est ce stromming par terre?
Mrs B
vad kul för din granne, i alla fall!
nenne - din pergo låter som mig efter IVF... min förra cykel var 36 dagar.
nenne
Usch vad jobbigt!!! Inget kul alls.
Hoppas cykeln reder upp sig till slut ändå, eller kommer det vara så här medans du äter pergo?
Mrs B
ingen aning. Det är ju så olika för alla så det verkar ju inte finnas någon vettig manual framtagen heller.
Ja, det var roliga nyheter från grannarna eftersom de försökt i 2 år utan resultat.