• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Frejis

Hemkommen från doktorn och visningen av sprutor. Fick även sticka mig själv i magen och det kändes ju bra... jag är lite skadad (av uppväxten tror jag) eftersom jag på något sätt gillar det här. Men det var kanske inte det viktigaste, processen påbörjas i alla fall idag och ÄP blir förmodligen om två veckor. Får veta på måndag hur det hela utvecklar sig.

Lappis, du har verkligen laddat inför FET, skoj! Är det bestämt hur många dagar efter ÄL det måste gå? Spännande!

Nenne - hoppas att du får ett bra svar imorgon. Det låter jobbigt med din mamma, men jag har nog samma råd att ge som alla andra här inne. Ännu jobbigare tycker jag är det med personer som inte kan hålla sin nyfikenhet i styr och den stegras ju (så klart!) känsligare frågan är. Blä för sådana, då blir i alla fall jag lite kinkig och otrevlig!

September - he he, förstår din testomani helt och hållet. Eftersom din make inte var hemma var det viktigt med en vetenskaplig undersökning av olika test jag testar också gärna, i tid och otid.

Lappis igen - jag tror att prislappen för det här huset kommer att hamna strax under 6 miljoner. Det var ju lockpris!

• nennesjuttioåtta

ja, för 5 miljoner är ju jävligt lockande. *hostar*

• nennesjuttioåtta
    Hej frejis! Här har du en till som också gillar sprutor! vet inte varför men jag vill gärna kolla när de sticker en, helst den stora nålen när man lämnar blod. *klappar händerna*
  • Frejis

Hej Nenna jag MÅSTE kolla, annars blir jag orolig, kan vara bra att veta vad de gör

• nennesjuttioåtta

Vad spännande veckor vi har framför oss nu! Ska Telis spraya hela sommaren eller vad är det som gäller för dig?
    Ska bli intressant vad han har att säga, doktorn som vi ska träffa imorgon.... Vad blir nästa grej?

• Frejis

Träffar ni honom på förmiddag eller eftermiddag? Kan vara bra för oss att veta när vi ska hålla tummarna.

• Lapinette

Frejis - är det gonal-f du tar?

FET sker 3 dagar efter omslag på stickan. Förmodligen någon gång i nästa vecka.

nenne - lycka till hos läkaren. Hoppas du får ett positivt besked på varför tanten har sprungit vilse.

• Frejis

Lappis - nej, jag tar Puregon. Får se på måndag hur och om det fungerar.

Har annars väldigt stor lust att åka bort eftersom det är ju två långhelger i juni, men det går ju inte just nu. Får hitta på någonting här i stället.

• Lapinette

Frejis - brunch den 8 juni med Piggelin i stan??!!

• Lapinette

Puregon, ska den blandas och ha sig precis som Menopur?

Svar på tråden Barnkarusellen 2