• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Doktorsbesöket är på eftermiddagen, (sept, beställ taxi till kl 16.45, för då borde jag vara tillbaka vid datorn)

• Frejis

JAAA! Självklart kan jag inte åka bort då, vill ju träffa Piggis och alla andra som kommer

Jag behöver inte göra någonting, Puregon finns redan i färdiga ampuller. Ganska skönt och så gillar jag den avspända attityden på kliniken: ta den ungefär på samma tider, inga förbud eller regler. Ingenting som triggar igång det här hemska "hur ska det gå om jag gör någonting fel..." Jag känner mig ganska nollställt inför resultatet, + eller +. Har nog engagerat mig i barnfrågan lite för länge.

• Lapinette

Önskar jag hade samma avslappnade attityd till det hela. Även om jag säger att jag ska leva som vanligt under behandlingen så blir det ändå knappt någon alkohol och så promenader istälelt för träning. Nåja, denna gång har jag åter igen sagt att jag ska leva normalt men denna gång är det ju enklare eftersom jag inte har några hormoner som ska in i kroppen.

• Frejis

Jag tror att det kan bli mentalt svårare att leva som vanligt efter ET då man vet att embryot redan befinner sig i kroppen. Förnuftet säger en sak och känslorna en annan. Jag känner nog att de här försöken att få barn redan har påverkat mig så mycket att jag på något sätt vägrar att styras av det. Får i stället se till att jag inte gör dumma saker.

Trots att jag vägrar förändringar tänkte jag prova yogaklasserna på SATS

• nennesjuttioåtta

visst är det svårt!!! Fasen, jag har inte tränat på flera veckor för jag vill inte skaka ut nåt, hahahah! Helt SJUKT! OCh det är väl bättre att man rör sig än inte alls? Men mitt huvud är inte riktigt riktigt.

• start september

Bra Nenne,

då har vi tidsschemat för morgondagen klart för oss! Åka in sen eftermiddag, antecknat i kalendern.

Perfekt timing häristan med studentflak, eftermiddagsrusning och Irak-toppmöte! Extra krydda i tillvaron!

• nennesjuttioåtta

September
    Har du packat väskan? Eller väntar du med det till imorgon lunch?

• Nattson

Vänta nu September, bor du där jag bor? Norr om stan?

Svar på tråden Barnkarusellen 2