• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Nattson

Lappis, vilket bardum och bastu också! Maken som är halv finsk och grannen som är hel finsk planerar att bygga bastu. De skulle bli gröna av avund om de såg huset!

• Telemarkgrrl

Lappis, nä, jag skulle nog snarare säga att jag inte har någon midja. Jag är liksom bredast på mitten.

• Lapinette

Ja du Telis, du är allt bra på att dölja det i sådana fall.

Nattson, ja huset skulle vara helt perfekt för en liten familj men när man är två vuxna så är det idealiskt att bo mitt i stan.

• nennesjuttioåtta

telis
    mäh, jag skulle ärligt säga att du hade lika form som mig (och jag är även bredast på mitten) och jag hoppas att jag inte är så bred runt.

Lappis, åååh jag vill ju men kan inte se! Det laddas inte upp! Kraschade servern för dem när alla vi skulle kolla samtidigt, eller?

• nennesjuttioåtta

nu gick det att kolla!
    KÖP! KÖP! KÖP! Vilket fint läge, dessutom!!
    Oh, Lady Grey... vilket artikelnummer har det på bolaget?

• Lapinette

Shit nenne, säg inte så där! Det är i det området vi har tittat för där har vi nära till vänner (BS släking) och min mamma men det känns så fel just nu när vi trivs så bra inne i stan.

Lady Grey har artikelnummer 3593 och kostar typ 26 kr/hg .

• fru AM

Lappis: jag tycker ert hus var supermysigt och fint men när man är två och än så länge utan barn så är det ju sjysst att bo i stan!

Svar på tråden Barnkarusellen 2