Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Har precis lagat middag och Max vägrar äta den.....
Hur trist är inte det!!!
Inga konstigheter heller i maten, potatis och bacon som man kokt tillsammans i en gryta med lök och buljong.
Malte sover dock gott så jag får se om jag kan lura i Max lite mat ändå. Han ska ju spela fotboll ikväll så han behöver ha lite i magen.
Nenne, vilket trevligt hus! Ska erkännna att jag inte läste utan bara tittade på bilderna... Vad är det för typ av uppvärmning?
Nenne
Vi köpte vårt hus för snart 5 år sedan och sen dess har vi gjort om mycket både inne och ute (bla uterum, tapeter och färg) och lagt in bergvärme i gräsmattan så vi hade nog fått rätt mycket över miljonen om vi skulle ha sålt idag.
oj, ja JAG hade ätit det iaf, hahah Allt med bacon!!!
Skulle kunna suga på ett fryst paket istället för isglass.
Nattson
jag vet inte! han har inte skrivit det men jag misstänker att det är direktverkande el eftersom det är så hög driftskostnad. Ska kolla om det är fjärrvärme på gång dit ut eller om man ska fundera på något annat. Det är ju ett pannrum i källaren också, men frågan är vad man petar i där.
Nenne
Jag har väldigt svårt för bacon och håller på att lära mig äta det eftersom maken älskar bacon. Försöker nu hitta recept som jag kan tänka mig för att lära mig äta bacon. Detta var gott!!!!!
Får kanske skicka upp Max mat till dig då för han verkar inte uppskatta middagen.
hahha, ja gör det! han kommer att ha bacon sprutande ut ur öronen!!! Vi kanske ska ha ett partnerbyte? Så kan jag och din man frossa i bacon en helg medan du och min gubbe kan äta tinad broccoli och rödspätta? *ryyyys*
har du provat att ha bacon i sallad? Med kyckling och fetaostdressing... *yummie* Men det måste vara ganska hårt stekt, eller avrunnet på papper så att det inte är mjukt.
Shit Nenne, jag är hungrig och bestämde av någon anledning i morse att jag inte skulle köpa frukt?! Jag gillar inte bacon egentligen, men hårt stekt bacon i sallad mmmmmmm. Nästan så snålvattnet börjar rinna här.
Ja direktverkande el är dyrt som tusan, vi har bergvärme som funkar väldigt bra. Ska vi värma poolen till 25-30 så måste vi ta hjälp av en el patron. Men annars klarar den allt.
Hårt stekt bacon tillhör livets sanna glädjeämnen!