• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • fru AM

på lustjakt såg jag nyss en kräm som heter Me so horny - kanske något til möhippan, Mugglan?

• Lapinette

Inom det här området var ni verkligen kunniga tjejer !

• Nattson

Igår skulle jag hämta min klänning som jag ska ha på min kompis bröllop imorgon. Var där i tisdags och provade den, tanten i butiken skulle sy ut den och "garanterade" att den skulle passa. Kommer dit krånglar mig i klänningen och upptäcker att den inte går att knäppa. På pekar detta för tanten som käckt kommer och säger klart den gör jag har sytt ut den. Så hon försöker och försöker tills hon säger: Men jag förstår inte något måste ha hänt under natten.
    Jag tittar på henne och säger: detta har tagit avsevärt mycket längre tid än 24h. Eh ja svarar hon lite genant. Under tiden kommer en kund in tittar på mig och utbrister: Ursäkta men jag tror att du är lite tjock för den där, men klänningen är fin. Jag blir så paff att jag bara svarar jasså tror du? Usch vad arg jag var igår, men idag skrattar jag åt det! Vilka nissar det finns!

• nennesjuttioåtta

Nattson
    What!?!? HAhahahah, fy fan vad fräckt att säga så, man tappar ju hakan ibland!
    Men hade tanten sytt in den istället för ut, eller vad hade hänt?

• nennesjuttioåtta

AM
    jepp, på söndag är det BIM+6. Fortfarande inga andra symptom, men trodde igår att mensen var på g för då knep det lite i magen ett tag. Men det gick ju över. Och inga andra grejer. Jag har t ex alltid ont i tuttarna före mens annars. Trodde i söndags att det verkligen var + för då grät jag en tår bakom solglasögonen när vi åkte hem från mina föräldrar och vi båda toksjöng till E-type i bilen. Jag menar, *snyftar* fy fan vilka fina texter han gör, den där Martin!

• Nattson

Nenne, hon hade sytt ut den så mycket det gick! Mest irriterande är att jag sa till henne från början att jag nog skulle ha en större storlek, men nej hon kunde sin sak och hade bra ögonmått så denna klänning skulle passa om hon sydde ut den. But no...

• nennesjuttioåtta

Nattson
    mäh, vilken envis typ!

• fru AM

Men Nattson - hur gör du nu då med klänningen?

Nenne - det är så mystiskt detta! Du har ju massor av symptom! Antingen är du smyggravis eller så spelar Pergon kroppen ett dumt spratt!

• fru AM

smyggravis = smyggravid. Men det hajade smarta Nenne alla fall!

Svar på tråden Barnkarusellen 2