• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • BrudSommar2006

Nej men se september!!! Jag som trodde att ni gett er på de där fönsterövningarna vid det här laget!

Nattson, vilket skräp, lycka till med klänningen nu! Tanten borde skämmas, hoppas att du får rabatt.

• BrudSommar2006

Ja visst ja det är fredag! I morgon får vi hem vår kisse, tjohoo!!!!!

• start september

Och fönstren har jag inte orkat putsa. Fast maken skulle säkert gå att övertala till övningar på balkongen...

Igår åt vi ananas till efterrätt om jag (skäms) läst på FL skulle kunna sätta igång det. Det var himla gott men ingen effekt ännu. Mkane skrattade gott åt det.

• start september

Oj, vad det stavas illa. Maken skulle det stå såklart.

Nattson, vilken oförskämd såväl kund som dum tant! Rätt åt henne om hon får kämpa med att sy klart den!

• fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2008-05-23 12:01:14 följande:
    Ja visst ja det är fredag! I morgon får vi hem vår kisse, tjohoo!!!!!
    Och vår lilla svärmor om jag inte minns fel? Eller är det hon som heter Kisse?
  • fru AM

Start September: Du får ta ett snack med bebisen! Hota, muta, tjata - det är lka bra att börja nu.

När Livia var 5 veckor ungefär sa jag till henne en kväll: "Om du sover hela natten så ska du får TVÅ klänningar." Tror du inte ungen gjorde det!?

• nennesjuttioåtta

BS
    nja, Vet inte om jag hittade något ÄL-utslag, det var ju två streck hela tiden men det ena svagare än det andra och då stod det i instruktionen att det var negativt. Och jag testade dag 15-18 så jag kan ju ha missat den. Men om den var tidig borde det väl ge +utslag vid BIM???

hej september!
    Ta en tur med bilen och plocka fartgupp!!

• start september

A.M, jag har haft flera samtal med den senast nu angående att det så är många som väntar så det vore bra med lite action vid tillfälle...

Fick nämligen just ett psykbryt på barnets blivande morfar, samtal nr X sista tiden "jag ringer bara för att höra hur du mår, är du säker på att det inte är på g?" 30-talistgenerationens män som inte kan prata om känslor men ändå svämmas över av dem är på sitt sätt gullig men ack så krävande när man själv inte är så stabil.

Gnäll gnäll, jag är glad att han bryr sig och att han finns.

• start september

Japp Nenne, här ska faktiskt åka och fikas med släkting tänkte jag. Minst tre fartgupp vad jag vet! Kanske ska ta en extra snurr över dem...

• nennesjuttioåtta

stanna inte för länge vid dem bara, det ser nog misstänkt ut med en bil som backar fram och tillbaka....

Svar på tråden Barnkarusellen 2