• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

vadå "massor av symptom"? Jag har ju inga alls, mer än att mensen är sen.

/Gravlaxen

• nennesjuttioåtta

ja, ok, det där med E-type borde ju säge an hel del .

• fru AM

E-type. Att du INTE har ont i brösten (vilket du brukar ha). Att vattnet smaker bajs (jag tror det är ett symptom). Ingen mens. Visst frös du också?

HA!

• Nattson

AM: åker dit senare idag o provar en likadan klänning fast större storlek. Sen får tanten sy så nålen glöder medans jag väntar!

• nennesjuttioåtta

Så här står det på sjukvårdsrådgivningen:

Om man inte blir gravid får man vanligen en menstruationsblödning inom en månad efter den sista tabletten. Om man inte får någon blödning bör man göra ett graviditetstest. Utebliven blödning kan också bero på att behandlingen inte har fungerat.

Så jag utgår från att behandlingen inte fungerat. Oavsett vad du säger, AM! Men jag fattar inte, för jag har ju fått mens förut trots att jag inte haft ägglossning den månaden (enligt gyn). Jävla skit!

• Lapinette

nenne - om du gråter till E-type så måste det vara ett gravt hormonellt fel!!! That's it!

• nennesjuttioåtta

Lapinette, hahaha ja jag inser ju det! Men det måste vara något större knas än graviditet för så illa kan det väl ändå bli?!??!?!

• nennesjuttioåtta

ändå INTE bli, menar jag.

Hur som helst, thank god it's FRIIIIDAAAAAAYYYY!!!!

• ingenjörsbruden
    nennesjuttioåtta skrev 2008-05-23 10:47:08 följande:
    Så här står det på sjukvårdsrådgivningen:Om man inte blir gravid får man vanligen en menstruationsblödning inom en månad efter den sista tabletten. Om man inte får någon blödning bör man göra ett graviditetstest. Utebliven blödning kan också bero på att behandlingen inte har fungerat. Så jag utgår från att behandlingen inte fungerat. Oavsett vad du säger, AM! Men jag fattar inte, för jag har ju fått mens förut trots att jag inte haft ägglossning den månaden (enligt gyn). Jävla skit!
    Hoppas innerligt att du är gravid!

Slutade m p-piller varpå 6 månader utan ÄL (utan att veta) där mensen kom som den skulle....sen helt plötsligt hoppar den 1,5 månad sen gick det 2 mån utan blödning....testade neg på grav.test.....så till slut fick jag spader o tvingade till mig en tid hos gynläkare.....
    lämnade blodprov o fick diagnosen pco.... kika på www.pco-s.com/

Hoppas att du är gravid istället....E-type tyder på det!!!
  • Zozo

E-typ later som ett säkert tecken pa att NGT e pa gange Nenne.. Fragan är vad?? *nyfiken och fortsätter sitta pa tummarna*

Svar på tråden Barnkarusellen 2