• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • BrudSommar2006

Ingenjörsbruden, vilket skräp! Hur går ni vidare?

Nenne, mensen kommer väl alltid utan ÄL fast den blir sen. Vad ska egentligen behandligen göra? Ska den inte boosta lite bara? Så om behandligen inte fungerat så borde allt vara som vanligt? Så även då utan ÄL borde mensen komma fast sent. Fast jag har aldrig läst någonstans hur sent? Stod det inget om E-Type på sjukvårdsupplysningen?!

AM, nu säger du åt maken att Livia ska ha ett syskon som börjar på T, basta!

Åh, ingen september!!!

Svärmor och Iris är ute en sväng med vagnen, skönt!

• fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2008-05-23 11:34:59 följande:
    Stod det inget om E-Type på sjukvårdsupplysningen?!AM, nu säger du åt maken att Livia ska ha ett syskon som börjar på T, basta!
    Hihi - det är dags att sjukvårdsupplysningen uppdaterar sina sidor!

Ang. syskon - maken är så dålig på att lyda order. Och jag tyvärr alltför bra på att börja backa om han visar tveksamhet. Blir nog inget litet T-type-syskon till Livia.

Men faktiskt: Jag ska inte klaga. Jag har ju två nu. Det är INTE synd om mig! Nog om detta. Nu är jag nyfiken på var Start September är? Och givetvis vad tantfan hittat på för lurt när det gäller Nenne. Vi hoppas hon checkat ut på en sisådär 9 månader ...
  • nennesjuttioåtta

hej!
    tack! Men gyn har inte sagt något om PCO på utredningen, så vi får ju hoppas att jag inte har det. Lycka till!!

ingenjörsbruden skrev 2008-05-23 11:26:23 följande:
    Hoppas innerligt att du är gravid!Slutade m p-piller varpå 6 månader utan ÄL (utan att veta) där mensen kom som den skulle....sen helt plötsligt hoppar den 1,5 månad sen gick det 2 mån utan blödning....testade neg på grav.test.....så till slut fick jag spader o tvingade till mig en tid hos gynläkare.....lämnade blodprov o fick diagnosen pco.... kika på www.pco-s.com/Hoppas att du är gravid istället....E-type tyder på det!!!
    BS
    *ASG* nä, det stod ju inget om E-type där! Dåligt!
    Och ja, eprgotime ska ju boosta ägglossningen, inte ställa till det! Jag har bara varit riktigt sen en gång förut (2001- nånting) och då var det också minus hela tiden. Men då hade vi ju inte... hehehe legat i, som nu!

AM
    Hoppet lever!!!

Har kikat på FL *dumma dumma mig* och det finns flera trådar om såna som + långt efter BIM.
  • nennesjuttioåtta

AM
    T-type, E-type, B-type

• nennesjuttioåtta

hoppas september är på leveransavdelningen!!! *håller tummarna*

• start september

Hallå! Fortfarande här. Fast dock både sovmorgon och sedan fika med en kompis så inte hann jag in här!

Inget nytt, hann dock med picknick vid vattnet igår kväll i solen. Mmm.

• BrudSommar2006

Nenne, sjukvårdsupplysningen ligger verkligen efter, du kanske ska skicka ett litet mail och klaga i alla fall. Hur var det, lyckades du aldrig hitta den där ÄL-böjen den här månaden? Det här är ju verkligen konstigt, jag håller fingrar och tår så jag börjar bli helt matt men man törs ju inte låta bli!

AM, synd eller inte, det är ju bättre att slå till än att ångra sig när det är försent!

Vad spännande med September, undrar om det var de där fönster- och balkongövningarna som gjorde det till sist?!

• Nattson

Nu ska jag till klänningsbutiken igen, men innan jag går: Nenne tummarna hålls fortfarande!

Trevlig helg till alla

Svar på tråden Barnkarusellen 2