Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Ingenjörsbruden, vilket skräp! Hur går ni vidare?
Nenne, mensen kommer väl alltid utan ÄL fast den blir sen. Vad ska egentligen behandligen göra? Ska den inte boosta lite bara? Så om behandligen inte fungerat så borde allt vara som vanligt? Så även då utan ÄL borde mensen komma fast sent. Fast jag har aldrig läst någonstans hur sent? Stod det inget om E-Type på sjukvårdsupplysningen?!
AM, nu säger du åt maken att Livia ska ha ett syskon som börjar på T, basta!
Åh, ingen september!!!
Svärmor och Iris är ute en sväng med vagnen, skönt!
hej!
tack! Men gyn har inte sagt något om PCO på utredningen, så vi får ju hoppas att jag inte har det. Lycka till!!
AM
T-type, E-type, B-type
hoppas september är på leveransavdelningen!!!
*håller tummarna*
MAAAAT!!
Hallå! Fortfarande här. Fast dock både sovmorgon och sedan fika med en kompis så inte hann jag in här!
Inget nytt, hann dock med picknick vid vattnet igår kväll i solen. Mmm.
Nenne, sjukvårdsupplysningen ligger verkligen efter, du kanske ska skicka ett litet mail och klaga i alla fall. Hur var det, lyckades du aldrig hitta den där ÄL-böjen den här månaden? Det här är ju verkligen konstigt, jag håller fingrar och tår så jag börjar bli helt matt men man törs ju inte låta bli!
AM, synd eller inte, det är ju bättre att slå till än att ångra sig när det är försent!
Vad spännande med September, undrar om det var de där fönster- och balkongövningarna som gjorde det till sist?!
Nu ska jag till klänningsbutiken igen, men innan jag går: Nenne tummarna hålls fortfarande!
Trevlig helg till alla
Nenne,
E-type är ett enormt symptom, det tydligaste vi haft i denna tråd