• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Piggelin1

Men vad f-n, Nenne Men jag håller med övriga - tanten har ju inte kommit ännu, it ain't over until the red lady sings...
    Kraaaaaaaam!

Muggles - jag kom på nu när jag läste ditt inlägg om "lôsigt" att jag hade plockat ordet totalt ur sitt sammanhang när du använde det - för nu kom jag på att du skrev om vår dag i Varberg?! Det var ju absolut lôsigt tempo i POSITIV bemärkselse Förutom den anfallande mås-jäveln då

Frejis, vad skönt att det inte var utomkveds. Håller tummarna att sprutorna ska göra susen nu istället!

Jag har förresten också skrivit in brunch den 8 juni!

• Piggelin1

"blåmaskad" förresten??? VAD betyder det???! Fick associationer till maskar, men det kan ju knappast vara så att en katt fått blå eller bruna maskar

• BrudSommar2006

Piggelin, tänk ansiktsmask!

Nu ska vi till bvc fast det är inte vägning och mätning idag utan bara info-samtal.

Nenne, hoppas lite till!

• fru AM

Nenne: har du inga tantkänningar?

De där testen kan faktiskt ge konstiga resultat. En gång testade jag för sent (BIM + 10 dagar) och fick bara upp det vertikala strecket i plusset (det horisontella "minuset" syntes inte alls).

Råder alla som testar att ha digitala test med texten "gravid" eller "inte gravid". Många missförstånd undviks

Kram igen Nenne!

• nennesjuttioåtta

jag hade ett billigt test som ska bli två paralella streck, och det var SUPERTYDLIGT, jag har samma sort på ÄL och då har det varit lite si å så med skarpheten och skuggor.

Junilejon, vilken dag testade du +?

AM, ja, jag ska investera i ett sånt digitalt före helgen, om inget annat hänt.

• nennesjuttioåtta

inga tantkänningar. Det var mer förut! (Blunda om du är känslig) ganska mycket flytningar, men inte ett spår av brunt.

• fru AM

Jag har inte släppt greppet om tummarna än, Nenne. Gissa hur svårt det är att skriva

• junilejon

Nenne...jag testade minus på bimdagen och plus 3 dagar efter beräknad dag... så testa på söndag igen om tanten inte dykt upp

• Nattson

Nenne, kramar! Men jag fortsätter att hålla tummarna!

Svar på tråden Barnkarusellen 2