• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Mrs  B

Tinga
    Nu har jag kollat in småkillarna och de är ju så söta, ovanliga men fina namn. Kul!

• Piggelin1

Åh, Tinga, sitter här alldeles fuktig i ögonen & när jag nyss spanade in bilderna på Piff & Puff, så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. De är ju så SMÅ, tänkte speciellt på bilden på Puff där man ser att hans hand är ungefär lika stor som dina vigselringar

Håller med Lappis i att jag knappt heller våga läsa igenom texten, var så rädd för att det skulle vara dåliga nyheter. ...och säger även som Muggles, så MKT ni går igenom just nu & vilken otroligt jobbig berg- & dalbana av känslor.
    Tänker på er massor, både dig & maken (hälsa honom så jättemkt!)

Känner igen det där med respirator. Första gången min bror hamnade i respirator var otroligt jobbig, men sen fattade jag ju att när han väl var inkopplad till den, då mådde han ju direkt bättre. Det jobbiga var ju stunden INNAN respiratorn var inkopplad, det var ju då det krisade. Så mkt man inte vet innan man hamnar i den situationen.

Ännu en gång - skickar oändligt många kramar & tankar till er!

• Piggelin1

Vad mkt ni skrev igår förresten! Tog ju massor av tid att läsa ikapp - kul!

Här har vi besök av mannens syster för tillfället, kul! Hon är så otroligt glad över att ha blivit faster, hon trodde nog att det var kört för detta innan Hennes egna barn är desto större, den äldsta är 20! ...och samtidigt är hon två år YNGRE än mannen min! Nu när de börjar lämna "barnlivet", så har vi precis trätt in i det

• Piggelin1

Pirr, jag kan ju tyvärr inte vara med på lördag, men kan vi inte försöka få till en dejt en annan dag framöver istället!? Är jättenyfiken på att få träffa lilla tjejen!

• Piggelin1

Nenne förresten - nu innan jag glömmer det igen - vad står OMG för?! Har tänkt fråga typ hundra ggr, men hinner glömma det varje gång... Alzheimer light typ

• Piggelin1

Ahaaaaaaaaaaa!!! Jag har funderat & funderat & funderat... men inte kommit på det *ser mig själv som professor Baltazar när han går fram & tillbaka, fram & tillbaka*

• Piggelin1

Nenne, coolt detta att du knallade ner till grannen förresten, glömde nog kommentera det!

...känner igen det där med att korrläsa, jag gör ju lite sånt själv i mitt jobb - fast jag är den där jobbiga kunden... MEN jag brukar faktist inte ringa & kräva en massa saker när jag vet att det ligger på mig själv att fixa vissa steg först - mao så måste jag vara en BRA kund Kanske för att jag själv varit på leverantörssidan i mpnga år

Hmmm... nu tänkte jag vara sådär fördomsfull & säga att det är typiskt MÄN att agera sådär som du beskrev...

• Piggelin1

Hmmm, skrämde jag iväg alla?! Har dealat till mig lite egen tid just nu, Amandas faster leker med henne för fullt & jag får lite egen ostörd tid vid datorn - underbart!
    Jaja, nu ska jag sluta gagga & skriva några mail istället!

• nennesjuttioåtta

jag är här. Försöker jobba men har tappat lusten helt. Idag är det iaf torsdag och då kommer maken hem så jag hoppas att den kommer tillbaka då.

Svar på tråden Barnkarusellen 2