Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hur länge till är det som du jobbar förresten, Nenne?
Japp, på honom bara
2 veckor fr o m måndag.
japp, ikväll blir det naket. Eller också bara gos men det är ju mysigt det med!
Muggles
Har mailat dig två gånger men får bara tillbaka mitt mail.
Inboxar mitt mobilnummer här istället.
Fina bilder Tinga - de ser ju ut att sova gott iaf
Trevliga namn - de kommer ju fran den generationen namn som är "inne" nu, men inte fullt sa vanliga. (Vi har fortfarande inte kommit fram till nat pojknamn som vi är överens om... sa det är väl bara att hoppas att det är en flicka eller ge sig in i fighten igen.)
August = BF maj 2008
Start september = BF 22/5 2008
Clownis= BF 23/6 2008
Junilejon= BF 8/7 2008
Nattson= BF 17/7 2008
Sweet= BF 20/7 2008
Victory= BF 30/7 2008
MWS= BF 31/8 2008
Zozo= BF 11/9 2008
Inte många kvar nu......
Listan behöver fler plus!!!!!!
Tinga,
jag grät floder när jag läste ditt inlägg tidigare. Skickar all styrka till dig och din make. Ni har en lång resa fram för er, försök att komma ihåg att iallafall försöka se ljust på det även när det blir motgångar. Det verkar vara två små kämpar ni har!
Lapinette,
dumma tant. Även om du inte trodde på det så har jag i smyg hoppats att hon skulle hållit sig borta nu. Starkt av er att fundera på adoption nu, det är vad jag skulle velat göra tror jag. Ett liv i lyx är inte heller fel, och jag tror dessutom att det går att få båda
Nenne,
dumma husköpartant. Nu var det ju er tur! Jag tror som flera andra på din skrivförmåga om du känner för att pröva något annat. Skulle det blir så at du får tid mellan jobb ska du definitivt göra ett försök (blogg, bok, reportage att skriva till något tidning) och se hur det känns tycker jag! Vi kommer hänga på en eventuell blogg i alla fall! Och way to go med grannen! Fler grannar som du behövs!
Freijs,
dumma spray. Hoppas så att den nya gör vad den ska.
Nattson,
kram till dig också. Man rår inte för hur man mår, men det verkar som din make tar det på rätt sätt och det är jätteviktigt.
Nu har jag nog glömt massor, men det får bli mer vartefter.
Själv då? Jo, jag går och väntar. Vecka 40 imorgon och jag har varit hemma två veckor nästan nu. Jag har ströjobbat lite, men mest på eget initiativ. Men det här att vänta var inte alls så behagligt som jag tänkt mig! Jag hade gjort en lång lista på roliga saker jag ville göra, träffa folk, fixa i trädgården, laga mat, surfa obehindrat mycket om allat och inget, läsa böcker, kolla på film - typ allt jag saknat i ett för hektiskt vardagsliv på sistone. Men inte får jag något gjort! Vissa dagar sover jag kass och då är det banne mig ett projekt att handla mjölk. Humöret dalar också och jag drömmer mardrömmar om att något händer med den där inne. Gnällig är jag helt enkelt.
Jag trodde helt säkert att barnet skulle komma typ en vecka innan BF och att jag inte skulle hinna med allt kul jag ville. Nu känner jag snarare att det kommer blir flera veckor över tiden och igångsättning. Larvigt. Jag har iallafall tagit mig för lite mer känner jag nu, jag har de senaste dagarna försökt äta luncher, fika och äta middag med folk för att få till lite happenings och naturligtvis sover jag då bättre för att jag kommer ut mer och får luft. Att man aldrig blir nöjd!
Jag tänker också mycket på hur jag kommer må efter förlossningen, det känns som att om jag är så här labil nu så kommer det inte bli bättre sen. Men men, en sak i taget.
Oups, där blev det lite oavslutat.
Just för att jag mest varit en seg gnällspik har jag inte ens haft energi att kommentera i tråden. Men jag har läst allt och tänkt på er mycket.
Titta en BF-lista! Med ett datum snart Kom ut då lilla vän!
Sitter här med dottern som har svinkoppor!! sååååå trist! allt!!! o då menar jag allt sak tvättas varje dag...
start sept
OMG (Piggelin, ifall att du inte orkar leta upp sidan med förklaringen: Oh My God! )
Att det är så nära nu! Jomen det är klart att du ska gå en bra bit över tiden, så att du ska hinna med allt det där som du tänkte. Det passar ju ABSOLUT inte att h*n kom ut NU!Jag menar, du kan ju inte steal my thunder när jag har BIM Jävla fräckt, tycker jag.