Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej Tinga!!!
KRAMAR I MÄNGD!!!!!!!!
KRAM till Tinga!!!
Piggelin, BF för mig är 17juli så det finns tid än...
Tinga vad bra att barnen lagt på sig lite och att Piff andas själv! Puff kommer igen ska du se! Kram
Tinga,detb låter ju skönt att Piff andas själv nu och att Puff blev bättre... vilka söta namn ni valt till dem...annolunda och fina...piffs namn är det många på makens sida som heter!! Och så söta dem är...tänk att jag oxså har en sån liten krabbat i magen som väntar på att få komma ut det är rätt ofattbart vad vi kvinnor kan
Sept: lycka till inför BF!!!
Tinga: masskram!!!
MrsB och pirr: jag har mejlat er. VEt inte varför mejlet kommer tillbaka. Var det verkligen mugglesfan@hotmail.com? Kontot är aktivt iaf... Men jag har mejlat från min "riktiga" adress nu... Ska skriva upp ditt mobilnr också. Cicci är i stan också, fick sms igår, hon kanske joinar???
Tanten har hittat mig!!! Jag är faktiskt glad för nu vet jag att kroppen funkar. Jag pratade med Mvc förra veckan och de skrämde upp mig så pass att jag faktiskt köpte ett gravtest förra fredagen. Hade ångest innan jag kunde testa och konstatera minus. Hoppas ingen tar illa upp men jag vill verkligen inte vara gravid igen så här snart efter Moa, känns som om jag precis har fått tillbaka min kropp. Så nu hoppas jag att tanten har fullt upp här nere i Götet så hon inte har tid med dig Nenne!!
Muggles
Du har mail!
Kram TINGA!!!
start sept - lycka till inför förlossningen!!!!
Muggles
aah, jag tror nog att hon hinner uppåt landet igen iaf. Vet inte men förut tyckte jag att det var så jobbigt att vänta på att det skulle bli de här dagarna före BIM så att man kunde få lite symptom. Men nu är det inte många dagar kvar och jag känner ingenting! MEN jag har känt att det spänt i livmodern typ efter ÄL och fram till nu (törs jag knappt säga) men det är det enda. Men det har kommit och gått och inte på samma ställa. Och att maken tyckte att min rumpa kändes annorlunda
samt lite magsårskänslor (som jag vet att AM hade) men allt är nog precis som det brukar ändå.
jag vill ju ha ont i tuttarna, eller att vårtgådarna ska bli mörka, eller yrsel, halsbränna, illamående, lila muff, hård tapp (har iofs inte kännt, och ska nog inte göra det heller), doftkänslig, aggressiv, vattniga flytningar, större bröstvårtor, tydligare blodådror på brösten, *bläddrar i symptom-wikin*
JO en sak! jag har nog sovit middag varje dag för att jag är så sjukt trött!!!! Men, hold your horses... Jag känner ju efter så mycket så att det är nog mer psykosomatiskt än på riktigt.
fan om man visste att pergon fungerat!!!
Max är och leker hos en kompis och mamman ringde nyss. Hon hade tagit en fästing på Max kind. Ska man vara orolig???????
Nenne
Hoppas, hoppas, hoppas allt går er väg!
Tinga
Skickar en stor kram till er!